cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI durmak, bakmak, ilerlemek..-! ♥ Fesleğen ♥ !

23 Temmuz 2009 Perşembe

durmak, bakmak, ilerlemek..

Durdum, baktım ve ilerliyorum..
Niye durdum çünkü hayat istedi, neden baktım çünkü durmak istemiyodum, neden ilerledim çünkü ben öyle istedim.
Hayat biz nasıl istersek öyle ilerlemek istiyor ama gün geliyor bakıyoruz ki hiç de istediğimiz gibi gitmiyor. İşte o an durmak gerekiyor çünkü hayat öyle istemiş bizi başka yerlere, farklı düşüncelere, istemediğimiz duygulara sürüklemiş; bakmamız gerekiyor çünkü bakmadan göremeyiz, görmeden nereye gideceğimizi kestiremeyiz. Nefes alma şansı bir kere veriliyor, bizden ne zaman geri alınacağını da bilmiyoruz bu yüzden de aldığımız her nefes diğerinden daha değerli oluyor. Bakmak aldığımız nefeslerin daha değerli olması için gerekli, çünkü görmemiz ve ilerlemiz gerekiyor.
Peki neden ilerlemeliyiz ki?
Ne yazık ki yaşam biz durduğumuzda durmuyor, bizim onu yönlerdimemizi bekliyor ama bizi beklemiyor.. Kaçırmamalıyız ama arabanın arkasına takılmış bir poşet gibi savrulmamalıyız..
Bir şeylerin yanlış gittiğini hissediyorsak dururuz, bakarız ve ilerleriz.. Hayat bizim kadar basit..

2 yorum:

  1. "Ne yazık ki yaşam biz durduğumuzda durmuyor, bizim onu yönlerdimemizi bekliyor ama bizi beklemiyor.." çok güzel bir söz...galiba hayatla aramızda hep bir çekişme var ve kim kimi yönlendiriyor, karışıyor bazen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende yıllar sonra karşılaştım yazdıklarımla ne güzel oldu :)
      Yönlendirme konusuna gelince hayatın bizden daha baskın olduguna inanmaya başladım artık ;)

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...