cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Bilemiyorum ki...-! ♥ Fesleğen ♥ !

13 Eylül 2009 Pazar

Bilemiyorum ki...

Böyle bir şeyler anlatmak, kendi kendine felsefe yapmak garip değil mi?
Sokrates bile zamanında en iyi bildiği şeyin hiç bir şeyi bilmediği olduğunu söylerken biz nasıl oluyor da herşeyleri bilirmiş gibi bilgiçlikler yapıyoruz..
2 günlük ömrümüzde yaşadığımız irili ufaklı acılarla olgunlaşan ruhumuzun artık söz söyleyebilecek kadar büyüdüğüne nasıl karar veriyoruz..
Aslında sadece kendi dünyamızda yaşarken üstüne gidip bütün insanlık adına nasıl konuşuyoruz..
Ben kendim başta olmak üzere benim gibi yaşadıklarını bütün içtenlikleriyle çevrelerindekilerle paylaşmaya çalışan insanlar için nasıl oluyor da bu kadar ukala konuşabiliyorum?
Kendi yağımızla kavrulup giderken şu hayatta kendi kendine bir şeyler paylaşmak garip değil mi?

3 yorum:

  1. ben okudum ki..."kendi kendine" değil yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllar sonra cevap gelmesi de ayrı bir keyifmiş :) tesekkurler :)

      Sil
  2. eskiye dönerek okumayı severim...kaldı ki keyifle okudum :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...