cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Cam Kenarı'nın Hediyesi...-! ♥ Fesleğen ♥ !

26 Mart 2010 Cuma

Cam Kenarı'nın Hediyesi...

İstanbul'dan Akbük'e yaptığımız yolculuğun ilk durağı olarak Söke'ye varmış, bizi ikinci hedefimize götürecek olan minibüsümüze binmiştik. Cam kenarında olmanın verdiği şansla, güne merhaba diyen Ege'yi izliyordum. İki gün önce sevdiğimi uzaklara yollamış olmanın hüznünden midir, yoksa uzun zamandır doğanın uyanışına tanık olmayışımdan mıdır bilinmez şu dizeler dökülüverdi kalbimden ve sudokumun yanındaki boşluklarda yer buldular kendilerine...

BİR BAŞKA OLUR
Ege’de güneş bir başka doğar ,
Sarı, sakin ve huzurlu;


Gündüzü sıcaktır,
Gecesi parlak;


Ege’de deniz bir başka kokar,
Mavi, berrak ve özlem dolu;


Suyu soğuktur,
Rüzgarı deli;


Ege’de dağlar bir başka durur,
Yeşil, dik ve mağrur;


Ağaçlar zeytindir,
Çiçekler zengin;


Ege’de insan bir başka olur,
Aşık, duru ve mutlu;


Yemeği balıktır,
Neşesi rakı;


Ege’de yaşam dantel gibidir,
Beyaz, zarif ve hafif...




Pelin Durukan
Mayıs - 2009 
-->

4 yorum:

  1. Bende bodrumlu sayılırım.Orada büyüdüm.Bu şiir tam anlamıyla beni çok duygulandırdı.Yazılarının devamını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmenize çok memnun oldum..
    Yazılarımın devamı gelecek inşallah her zaman :))

    YanıtlaSil
  3. Ama nasil guzel yazmissin gurur duydum bir kere daha egeli olmaktan ;)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım bir Egeli'nin beğenmesinden ben de gurur duydum... :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...