cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Bir Küçük Defter-! ♥ Fesleğen ♥ !

30 Mart 2010 Salı

Bir Küçük Defter

Bu gün vapurda giderken yine bir sürü şey geldi aklıma sizlerle paylaşmak için.. Üzerlerine düşündüm, cümlelerimi kurdum.. Hatta sizlerin muhtemel yapabileceğiniz katılımları bile kendimce kurguladım.. Gelin görün ki çantamda kullanılmayı bekleyen ışıl ışıl, çıtı pıtı defterimi çıkarmaya üşendim ve "nasılsa aklımdalar" deyip bunları yazmadım. Şimdi noldu peki? Ben bir güzel unuttum o konuları... 

Belki de bu durum, aslında kendimde değiştirmek istediğim en belirgin özelliğimle ilgili harekete geçme zamanımın geldiğinin bir sinyalidir.. Evet ben bir üşengecim.. Hep böyle ufacık şeyleri yapmaya üşeniyorum, çoğu zaman çok ciddi sonuçlar doğurmasa da, bu günkü gibi sonrasında pişmanlık uyandıran hallere sürükleyebiliyor beni.. 

Bir önceki yazımda bir konu hakkında yazdığım zaman o konudaki farkındalığımın arttığından bahsetmiştim. Bunu bildiğim için de, hep üşengeçliğim için bir şeyler yazmak istedim ama yazdıktan sonra üşengeç olamayacağımı bilerek bunun keyfini (!) sürmeye devam etmeye çalışıyordum..

Artık sona geldim.. Üşengeçliğin sonu bu.. Mutlu son.. 
Bundan sonra küçük defterimi çıkarmaya üşenmeyeceğim için aklımdakilerin sizlerle buluşması arasındaki engeli kaldırmış olacağım...

4 yorum:

  1. üşenegeçlik herkezin içinde azda olsa vardır sanırım. ama unutmamak adına hemen harekete geçmek en doğrusu.

    YanıtlaSil
  2. Evet bende bu gün ilk adımımı attım ve gün içinde aklıma gelenleri yazıverdim defterime ;)

    YanıtlaSil
  3. tum blogu okumaya oldukca iyidir

    YanıtlaSil
  4. Iyi bir baslangic

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...