cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Derinliklerim...-! ♥ Fesleğen ♥ !

17 Mart 2010 Çarşamba

Derinliklerim...

Sürekli bir selamlama, sürekli bir tanışma faslı yaşıyorum... 

Burada başlayan yazma maceram, Ruhun Aynası'nda devam etti. Buradan oraya bir yazı gitti, ordan buraya bir yazı geldi. Ama bir türlü tam yerimi bulamadım, ya da bulamadığımı sanıyordum. 
Artık biliyorum yerim neresi.. Benim yerim burası.. Orada yazdıklarımı da sizlerle paylaşmazsam bencillik etmiş olurdum.. Önce oradakileri okuyun ondan sonra yenileri ile karşınızda olacağım.. 

Sözüm söz bu sefer blogumu rahat bırakmıycam.. 

Aklımda birikenlerin sizlerle buluşması gerek artık...

Önceki yazılarımı okumak için lütfen başlığa tıklayın :)

2 yorum:

  1. o zaman bizde seni rahat bıramıyacağız demek ki:))

    YanıtlaSil
  2. Rahat bırakmayın beni :)) Her zaman buradayım :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...