cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Heyecan içindeyim...-! ♥ Fesleğen ♥ !

21 Mart 2010 Pazar

Heyecan içindeyim...


Sizlerle buradan iletişim içinde olmaya karar verdikten sonra sanki üzerimden bir yük kalktı ve ben uzun zamandır içimde sakladığım ve paylaşmak istediğim bir sürü düşüncem olduğunu fark ettim. 

İçimde bir tür kıskançlık vardı.. Yaratıcı olanların nasıl olup da yoktan var ettiklerini düşünüp, ben neden bir şeylere yaratamıyorum diyerek kendi kendime hayıflanıyor ve içten içe onlara karşı bir kıskançlık duyuyordum. Sonra fark ettim ki, ben onlara bakarken kendimi kaçırmışım.. Bende yaratıcıyım, hem de yarattıklarım hep beğeniliyor.. 

Ben ne mi yaratıyorum? Cümleler yaratıyorum!! Konuşurken, düşünürken, yazarken harfler yanyana geliyor derken kelimeler birleşiyor ve cümleler ortaya çıkıveriyor.. Cümleler başlıyor, bitiyor ve yeni bir tanesi başlıyor ve bitiyor.. O cümlelerin sonuna gelen noktalar sanmayın ki onları bitiyor, sadece her bir cümle içinde bulunduğu paragraf içerisinde özgürlüğünü ilan ediyor..  

Cümlelere özgürlüklerini kazandırmak için yazarken içimden bir enerji parmak uçlarıma doğru akıyor sanki.. Ufak bir enerji devinimi yaşıyorum yazdığım sıralarda..

Aklıma neler geliyor anlatamam, demeyeceğim çünkü biliyorum ki anlatabilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...