cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI İtiraf...-! ♥ Fesleğen ♥ !

24 Mart 2010 Çarşamba

İtiraf...

Merhaba ben Pelin ve ben bir "güzel düşünceler" bağımlısıyım... 
Evet ben bir tür modern Pollyannayım. Evet ben hayatta güzel şeyler olduğuna inanıyorum. Evet ben umudumu yitirmedim. Evet ben pozitif bir insanım....

Okulda bir sunum yaptım, konusu "Çatışma Kaynağı olarak Negatif İnsanlar". Fakat sonrasında acı bir gerçekle yüzleşmem gerektiğini anladım. Artık negatif insanlar bir çatışmaya sebep olmuyor çünkü herkes bu şekilde hissediyor. Negatif insan olmak artık bir ayırıcı özellik değil tam tersi pozitif insan olmak sizi ayırıyor diğerlerinden. Pozitif bir insan olmak bir çatışmaya sebep olabiliyor... 

Sırf çatışma olmasın diye gülmekten vazgeçicek miyim peki? Tabi ki hayır! Varsın onlar vazgeçsinler kara gözlüklerinden, "ama..." ile başlayan cümlelerinden, kilitli tuttukları kalplerinden... Varsın onlar hatırlasın dudaklarının söylenmek için değil gülmek için yaratıldığını...

4 yorum:

  1. negüzel ifade etmişsin..
    güzel düşünceler" bağımlısıyım."
    çok sevdim

    YanıtlaSil
  2. Bende sevmenize sevindim :))

    YanıtlaSil
  3. Çok doğru, ne kadar negatif ve kompleksli bir toplum olduk değil mi? İnsanların mutluluğu bazı çevreler için rahatsızlık verici olabiliyor ne yazık ki:(

    YanıtlaSil
  4. Ne yazık ki öyle... Azınlık olmadan bir şeyler yapmalı derdim ama düşünüyorum acaba azınlık olunca daha mı çok söz hakkı tanırlar bize diye?

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...