cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Özgürlük İsteyen Düşünceler..-! ♥ Fesleğen ♥ !

28 Mart 2010 Pazar

Özgürlük İsteyen Düşünceler..

Kelimeler takıldı kaldı sanki boğazıma, aklımdan parmaklarıma doğru akarken tıkandılar tam orta yerde.. Göğsüme doğru bir baskı uyguluyorlar, sıkışıyor göğsüm geçit vermiyor harflere... 
Aslında ne de güzel bir şeylerden bahsedecektim, ne de rahat hissediyordum konum hakkında.. Demek ki yanılmışım.. Sadece kendimi kandırıyormuşum.. Aslında tamamen başka şeylerle doluymuşum.. 

Bir konu hakkında yazı yazdıktan sonra o konu hakkındaki farkındalığımın geliştiğini, taşların tam olarak yerlerini bulduğunu anladığımdan beri, kendimi rahatsız eden konular hakkında yazmaya karar verdim. Ne zaman otursam şu klavyenin başına daha önce düşündüğümü, hissettiğimi fark etmediğim şeyler dökülüveriyor parmaklarımdan ve gözlerim okuduklarımla parlıyor, içim rahatlıyor.. Sanki uzun zamandır aradığım cevaplar karşıma çıkmış gibi oluyor.. 

Bu aralar okuduğum kitaplar hep aynı mesajı veriyor, "herşey sende gizli".. Benim duymak istediğim mi bu, yoksa ihtiyacım olan bu olduğu için mi gidip o kitapları seçiyorum ya da sadece tesadüf mü? Bilmiyorum, ama cevabı bulmak da çok umurumda değil, ben almam gereken dersi alıyorum, nasıl  bir yolla bana ulaştığını sorgulamıyorum, bana geleni kabul ediyorum...

İşte herşey bende gizli olduğu için, kendi kendimi üzmek de benim elimde, mutlu etmek de, çözüm bulup rahatlatmak da.. Görmeyi reddettiğim şeyler bir yolunu buluyor, beynimden ve kalbimden parmaklarıma akıyor yine benim karşıma çıkıyor... 

Eminim sizin içinizde de merak ettiğiniz sorular hakkında cevaplar hazırdır.. Siz görmek isteyin, duymak isteyin, cevapların bu kadar kolay karşınıza çıktığına şaşıracaksınız...

Bahsetmeyi düşündüğüm konuya ne mi oldu? Sizin ilginizi bekliyor..


2 yorum:

  1. sevgili plndurukan, yzında kendimden çok şeyler buldum çok hoşuma gitti gerçekten yazdıkların çok doğru.. Fırsat buldukça daha detaylı inceleyip yorumlayacağım sevtgiler yolluyorum.. bende beklerim..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Şükran Hanım.. Her zaman beklerim :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...