cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Bayramlar Kutlanmak İçindir-! ♥ Fesleğen ♥ !

23 Nisan 2010 Cuma

Bayramlar Kutlanmak İçindir

Günaydın, gönül aydın;
Nice devrimler saydın;
Ne mutlu insan;
Bu gün 23 Nisan!!

23 Nisan sabahları hep bu şiirlerle başlar annemle benim için. Bu şiirden midir bilmem ama bir farklı kutlarız 23 Nisan'ı ve sanırım ben kendi çocuğuma bile sahip olsam hala onun "çocuğu" olduğum için böyle kutlamaya devam edeceğiz. 

Yalnız gariptir ki bu sene, 23 Nisan şiirlerinden biri beni ilk defa farklı düşüncelerle baş başa bıraktı. Şiir'de şöyle deniyor; "sevinin küçükler, övünün büyükler..." Nedense ilk defa bu şiirin hangi tarafında olduğumu bilemedim. Geçtiğimiz senelerde sevinen bir küçük gibi mi görüyordum kendimi o tartışılır ama bu farkındalığa ancak bu sene  varabildim. Hem sevinen bir küçük hem de övünen bir büyük gibiyim ama sanki ikisi de değilim. 

Yaş alma sendromuna bu kadar erken girmeyi beklemiyordum ama bu şiirle bir kez daha anladım ki  sanırım ben artık büyüdüm. Ama artık sevinmeyi bırakacağımı düşünmeyin, artık hem sevinen bir büyük hem övünen bir büyük olarak kalan 23 Nisanlarıma devam edeceğim. 

Daha nice nice 23 Nisanları hep birlikte kutlayabilmek dileğiyle, sevinin büyükler, övünün büyükler, 23 Nisan kutlu olsun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...