cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Bir Değişimin Anatomisi-! ♥ Fesleğen ♥ !

21 Nisan 2010 Çarşamba

Bir Değişimin Anatomisi

Siz hiç değişimi gördünüz mü? 

Ben gördüm. Çok somuttu, elle tutulabilecek kadar somuttu sanki. Konuşuyordu değişim, anlatıyordu, öyle cümleler kuruyordu ki, öyle kelimeler seçiyordu ki sadece onu izlemek ne dediğini dinlemek istiyordum. Değişim bir bilinç haliydi. O artık yeni bir bilinç seviyesine geçmişti. İnanıyordu, öyle inanıyordu ki sanki inancını görebilecektim. Çok hassastı bu değişim ama kırılgan değildi, esnekti. Emek vermenin gücü vardı ve yeri gelince bırakmanın. Pes etmek değildi tam tersi devam edebilmek için gücünü boşuna harcamamaya karar vermekti.  Çok güzeldi bu değişim, neşe doluydu. Enerjiydi bu değişim, dalga dalga etrafa yayılan. Kanıttı değişim, hiç beklenmedik şeylerin olabileceğinin kanıtıydı. Çok değerliydi bu değişim.

Özdü bu değişim, başkalaşmak değil. Özüne tekrar kavuşmaktı ama geri dönmek değil, o özü alıp olduğun yere ilerletmekti...

Değişime olan inancımı hatırlatan canım dostuma...

6 yorum:

  1. her zamanki gibi çok içten bir paylaşım olmuş, kalemine sağlık.. devam...

    YanıtlaSil
  2. selam yüreğine sağlık...çok hoş

    YanıtlaSil
  3. Selamlar, çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  4. Ben sizin tarzınızı çok sevdim yahu. Diğer yazılarınızı da büyük keyifle okudum. Ne anlatmak istediğini tam manasıyla bilen birinin bunu tüm yazmak istediini tüm içtenliğiyle ortaya koyması.. :D

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar destekleyici bir katılım olmuş, çok teşekkür ederim.. ilk cümlenizde bitirdiniz beni :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...