cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Bir Varmış Bir Yokmuş...-! ♥ Fesleğen ♥ !

13 Nisan 2010 Salı

Bir Varmış Bir Yokmuş...

Masallar güzeldir. Hayat da masallar gibidir sadece öyle olduklarını görmemeyi tercih ederiz. Masallarda hiç kötü şeyler olmuyormuş gibi hayatın cilveleri ile karşılaştığımızda "hayat masallarda dinlediğimiz gibi değil" deyiveririz. 

Peki gerçekten öyle mi? O zaman onları yazanlar nerelere dayanarak bu kadar hikaye yaratabilmişler? 

Hayat içinde türlü türlü masallar barındıran kocaman bir masal kitabı... Hani şu "365 Masal" başlığı ile satılan her güne bir masal vaddeden kitaplardan ne farkı var ki hayatın? Tamam bir fark var ki, biz çoğu zaman farklı masalları aynı anda yaratmaya çalışıyoruz, oysa ki kitaplarda biri bitiyor diğeri başlıyor.. Ama bu yine de hayatımızın bir masal olmadığını göstermiyor.. 

Ben de şu anda kendi masalımın içindeyim, bir tanesinde görünmez olmak istiyorum... Görünürlükten soyutlanmak, her şeyin tam merkezinde olmak ama içinde olmamak istiyorum...  Çok mu şey istedim bilemiyorum ama hayat hep istediklerimizi veriyor diye biliyorum... Bir şekilde görünmez olmayı öğreneceğimden eminim, söz veriyorum sırrını sizlerle de paylaşacağım...

Bir varmışım bir yokmuşum.. Bu gün olmasam, yarın var olsam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...