cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Bir An-! ♥ Fesleğen ♥ !

10 Nisan 2010 Cumartesi

Bir An

Beklenenin değeri kadar güzeldir beklemek... 

Beklemek hem durmaktır olduğun yerde, hem varmaktır istediğin yere... Beklerken saklarsın, korursun, ümit edersin, düşünürsün... Neyse nedir beklediğin, bir ev, bir araba, bir sevgili, bir iş... 
Kimi zaman senin olsun diye beklersin ümidini korursun, kimi zaman senin olanı beklersin sevgini korursun... 

Kavuşacağın gün gelir, saat gelir, an gelir.. O an'dan sonra unutursun... Ümit etmeyi unutursun, sevgini korumayı unutursun, özlemini unutursun, düşündüklerini unutursun... Unutursun kimi zaman bozarsın, unutursun kimi zaman rahatlarsın...

O an geldiğinde anlarsın, yok olursun ve yeniden doğarsın...

Bir andır beklemek, bir anda başlar, bir anda biter....

2 yorum:

  1. Ne kadar guzel cumlelerle anlatilmis beklemek , ilk cumle bagladi beni bu yaziya...paylasim icin cok tesekkurler...:)

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar güzel oldukları için ben de hep sizlerin katılımlarını bekliyorum heyecanla :) Ben teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...