cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Geçmiş Olsun-! ♥ Fesleğen ♥ !

1 Nisan 2010 Perşembe

Geçmiş Olsun

Unutur muyuz?
Unuturuz hemde çok da güzel unuturuz... Ben unutmanın bizlere verilmiş en güzel hediyelerden biri olduğunu düşünüyorum... "Nasıl yani?" dediğinizi duyar gibiyim... 

Unutmak bizlere hayata devam edebilmemiz için verilmiş bir hediye... Düşünün unutmasaydınız, çok sevdiğiniz birini kaybettikten sonra nasıl gülebilirdiniz, depremden sonra o evlerde nasıl uyuyabilirdiniz, sinirle söylediğiniz o sözden dolayı o kişinin suratına nasıl bakabilirdiniz, karşılaştığınız haksızlıklara rağmen nasıl halen umut dolu olabilirdiniz... Bu sorular uzar gider, çünkü hayatımızda başımıza gelen türlü türlü olaylar var. Ama bizler yaşadıklarımızı "unutuyoruz". Unutabiliyor olmasaydık, karşılaştığımız ilk sorunla halen başetmeye çalışıyor olurduk. 

Daha önce modern bir Pollyanna olduğumu itiraf etmiş, pozitif düşünceler bağımlısı olduğumu sizlerle paylaşmıştım. Benim böyle hissetmemi sağlayanın sahip olduğumuz "unutma gücü" sayesinde olduğuna inanıyorum. Hayatta yaşanılan sıkıntıları göremeyecek, hissetmeyecek kadar kör değilim ama biliyorum ki bu yaşanılanlar geçmişte kalacak... Her sıkıntı bir "geçmiş"tir benim gözümde... Her sıkıntı geçer ve unutulur... Hastalara "geçmiş olsun" deriz, ne kadar anlamlı bir söz... Hastalıklar, sıkıntılar hep "geçmiş olsun"... Zaten onlarda geçmiş oluyorlar, bitiyorlar sonunda da unutuluyorlar... 

Unutamadığınızı düşünüyorsanız, yaşadıklarınızı düşünün... Aslında ne kadar çok şeyi unutmuş olduğunuzu, ne kadar çok badireler atlatsanız bile hala içinizde "bir umut" ile "bir şeyler öğrenir miyim, neler yazmış bu kız" diye bu yazıyı okuduğunuzu fark ettiğinizde anlayacaksınız ki siz de unutmuşsunuz...

Geçmiş olsun bütün sıkıntılarınız...
Candan Erçetin'in bu şarkısını dinlediğimde benim gibi düşünen birileri daha var diye sevinçle gözlerim parladı... Bu konuyu sizlerle paylaşmam için ilham verdiği için sizlerde de paylaşmak istedim;

Unutursun unutursun
Zaman geçer avunursun
İsyan etsen de derinden
Hayat tutar ellerinden
Bir gün gelir unutursun
Önce yaşayamam zannedersin acından
Ben de gidiyorum kalamam dersin kahrından
Bunun için merhamet dilersin Tanrından
Duymaz kimse sesini
Bıkarlar gözyaşından
Unutursun unutursun
Zaman geçer avunursun
İsyan etsen de derinden
Hayat tutar ellerinden
Bir gün gelir unutursun
Hani geçmeyecek gibi gelir günler
Hiç aydınlanmayacak kapkaranlık geceler
Kabuslar içinde dilin adını heceler
Paylaşamazsın acını yalnız yaşanır dertler
Unutursun unutursun
Zaman geçer avunursun
İsyan etsen de derinden
Hayat tutar ellerinden
Bir gün gelir unutursun
Sonra bir sabah uyanırsın hayata
Bakarsın durmamış dünya dönüyor etrafında
Anlarsın eskisi gibi olmaz bir daha
Ama yepyeni bir güçle sarılırsın hayata
Unutursun unutursun
Zaman geçer avunursun
İsyan etsen de derinden
Hayat tutar ellerinden
Bir gün gelir unutursun
O gün gelir unutursun...

6 yorum:

  1. her acı unutulur... ama bazı acıları sahiplenip, hakkını vererek yaşamak gerekir. en dibe vurduğunda, ayağının altındaki zeminden güç alıp yüzeye ulaşması daha da hızlı olur insanın... sıradan ve kolay unutulan acılara karşılık sıradan mutluluklar yerine, derin acıların ödülü devasa mutluluklardır... ümit herzaman vardır:) paolo coelho dediği gibi; if you are brave to say "good bye" life will reward you with a new "hello"

    YanıtlaSil
  2. tabi ki her acının unutulma süreci farklıdır, bu konudan bahsetmediğimi fark ettim yorumunuzla birlikte :)))

    paolo coelho'dan yaptığınız alıntı için de teşekkür ederim.. Çok güzel bir katılım olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Her şeyin ilacı zamann...Zamanla geçiyor,zamanla unutuluyor... acılar,kırgınlıklar, üzüntüler.İyi geceler :)

    YanıtlaSil
  4. Geçen sıkıntıların ardında da bir güzel "Kahve Keyfi" yapılıyor öyle değil mi?...
    Size de iyi geceler..

    YanıtlaSil
  5. "unutmak bizlere vere en güzel hediyelerden biri" bu sözünü çok sevdim, ne kadar doğru, unutmak zamanla alışmak olmasa,acılar hep taze kalsa hayat yaşanmazdı sanırım.

    YanıtlaSil
  6. Tam da anlatmak istediğim buydu Handecim :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...