cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Günün Kahramanı-! ♥ Fesleğen ♥ !

24 Nisan 2010 Cumartesi

Günün Kahramanı

Bu gün benim için yaz geldi! Yaptığımız ufak bir çevre gezisi ile özgürlüğün tadını çıkarttım. Güneşin ısıtırken, rüzgarın ona inat edercesine saçlarımı savurmasına aldırmadan koştum. Kumlar ayakkabımın içine dolsa da önemsemedim hatta en sonunda karşıma çıkan ilk bahanede ayakkabılarımdan ve çoraplarımdan kurtuldum ve soğuk suyun tadına baktım. Öyle berraktı ki üşütmüyordu sanki, kucaklıyor gibiydi ayaklarımı. Geçen sene yüzüne bakmadığım deniz, aramızdaki soğukluğu unutturmak istercesine bütün şefkatiyle okşuyordu parmaklarımı. Ama günün kahramanı deniz değildi sandığım ondan rol çalmıştı bu gün;
Yanımıza fotoğraf makinesi alamadığımızdan telefonumla ölümsüzleştiriyordum gördüğüm kareleri. Kıyıya vurmuş olan boş sandığı gördüğümde bana bir şeyler getirmiş olduğunu hissettim, sanki benim için uzaklardan gelmiş oracıkta kendisini görmemi bekliyor gibiydi. Onu orada bırakmamalıydım, bir parmak hareketi ile sandığımı ölümsüzleştirdim. Çok geçmeden telefonum çaldı. Uzun zamandır beni arama nedeni olmayan bir konu için konuşuyor buldum kendimi. Telefondan sonra bir kere daha koştum biliyordum artık bitiyordu, evet artık çok yaklaşmıştı, bu veya bir başkası olacaktı. Sandığım tam da beklediğim şeyi getirmişti bana... 

Denizin gösterdiği cömertlik ile sandığımın bir sihirli lamba gibi dileklerimi karşılaması ile başlayan bir mevsim beni bekler. Olacaklar için şimdiden heyecanlanıyorum...

2 yorum:

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...