cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI İkisi Birarada-! ♥ Fesleğen ♥ !

25 Nisan 2010 Pazar

İkisi Birarada

Dün doğayla başbaşa bir gün geçirmiş ve yeni bir dönemin başlangıcında olduğumu hissetmiştim. Dün doğayla içeçeyken bu gün de şehirle başbaşayım. Zamanında "her şehire bir üniversite" etkili bir slogandı şimdilerde ise "her mahalleye bir alışveriş merkezi" etkinliği sağlıyor. 

Mahallemize yeni bir avm açıldı. Mahallemize diyorum çünkü kendisinin öyle bir duruşu var. Adı bile mahallemizin adından geliyor. (Kozzy) Mahallenin yeni çocuğu anlayacağınız. Dün resmi olarak açıldı ve bu gün Türklüğümü göstererek bütün merakımla soluğu burada aldım. Benim gibi bir sürü mahalleli yeni komşusuyla tanışmaya gelmişti. Tabi biz cana yakın komşularız, mahalleye yeni taşınanları böyle sıcak bir karşılama ile aramıza buyur ederiz. 

Beklediğim gibi kendi halinde bir yerdi. Her yeni açılan avm'de olduğu gibi burada da daha açılmamış dükkanlar vardı. Umarım yıllarca önünde "çok yakında burada" yazıp ama bir türlü açılmak bilmeyen mağazalara benzemezler ve gerçekten yakında onlarla da tanışma fırsatı buluruz. Sinema salonlarının varlığı beni en çok etkileyen şey oldu. Her ne kadar onlar da daha açılmamış olsalar da açıldıkları zaman 10 dakikada ulaşabileceğim bir sinema salonu beni şimdiden mutlu etmeye yetiyor.

Haftasonum bir günü doğanın güzellikleri bir günü şehrin nimetleri ile dolu olarak ikisi birarada tadında geçti. Bir gün önce sessizliğin tadını çıkarırken bir gün sonra yapay ışıkların altında kulaklarımı tırmalayan müzikle seçim yapmaya çalışıyordum. İkisini de yaşayan bendim, her iki deneyimimden de farklı tecrübeler edindim. Ama en önemlisi her ikisini de sevdim, her ikisini yaşarken mutluydum. 

Hayat sürekli uçlarda yaşanması gereken bir deneyim değildir. Bir gün gelir çıplak ayak sulara dalarsınız bir gün gelir topuklu ayakkabılarınızla caka satarsınız. Biraz ondan, biraz bundan derken çıkıyor hayatın tadı. Her gün aynı şeyleri deneyimlemek zevkli olsaydı bu kadar çok duygu sahibi olmazdık heralde. Bırakın duygularınızı harekete geçirecek kadar çok şey deneyimleyin. Kalıplarınızdan çıkın, keyfinize bakın. 

Hayat tek bir yemekle geçirilemeyecek kadar lezzetlerle dolu, tatlarına bakmaktan korkmayın... "Bu tadı sevmiyorum." diyerek kolaya kaçmayın, her tat sizi mutlu edebilir yeter ki siz bu tatların farkında olun...

1 yorum:

  1. Sevgili Pelin,
    Tezimin çslışmslarına yardımcı olacağını öğrenmek ne güzel.. Sana başarılar diliyorum. Yardımcı olabileceğim bir şeyler olursa her zaman paylaşıma hazırım.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...