cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Temmuzda Kar Mucizesi-! ♥ Fesleğen ♥ !

2 Nisan 2010 Cuma

Temmuzda Kar Mucizesi

Sizler de sever miydiniz küçükken kek karışımının kabını sıyırmayı, pudinglerden sonra tencereyi kazımayı? 

Ben çok severdim, bu yüzden de hep biraz bırakılırdı içinde sıyırıyim diye.. O zamanlar ben böyle elimde kaşık hazine bulmuş gibi kapları temizlerken büyüklerim hep şöyle derdi "aa düğününde kar yağacak!" Onlar bunu beni caydırmak için söylerlerdi ama ben daha büyük bir şevkle dibini görürdüm tencerelerin.. Bu yoruma hep şöyle cevap verirdim "O zaman bende temmuzda yaparım düğünümü.." Bu düşünce çok hoşuma giderdi, tencerenin dibini sıyırdığım için kaderimde varsa düğünümde kar yağması, temmuzda olsa yağmalıydı.. Yazın ortasında kar yağdırma gücüne sahip olmak çok ayrıcaklı hissettirdi bana... 

Sonra bir film izlemiştik ailece, "Gelinin Babası" diye.. Filmde de kızın düğün günü kar yağmıştı ve bir anda bütün planlar değiştirilmişti.. Aklıma hemen o kızında tencerenin dibini sıyırmış olma ihtimali gelmişti ve temmuzda yağacak kar için daha da heyecanlanmıştım. Kar yüzünden gelin kızımıza hazırlanan beyaz spor ayakkabılar ise beni benden almış, kesinlikle bende öyle bir ayakkabı istediğime karar vermiştim...

Büyüdüm de bu huyumdan vazgeçtim mi peki? Tabi ki hayır!! Hatta az önce bir kek fırına girmeden tarafımca test edilmiş ve onaylanmış oldu..Artık düğünümü temmuzda yapmak gibi bir derdim yok, büyüdüm ve dibi sıyrılan tencerelerle yazın ortasında bir mucize yaratamayacağımı anladım... 

Peki o ayakkabıları hala istiyor muyum? Tabi ki, kim bilir, belki...?


2 yorum:

  1. Yaa benide çocukluğuma döndürdünüz.:)Hala çok severim.Ben de yazın evlendim ve bu korkuyu o ana kadar yaşadım inanın :)))) Çok güzel bir paylaşım olmuş.Yüreğinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
  2. Desenize yalnız değilim :))
    Teşekkür ederim, beğenileriniz beni çok mutlu ediyor :))

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...