8 Nisan 2010 Perşembe

Yolculuğunuzu nasıl alırdınız?

Yolculukları kim sevmez ki? 

Nereye gidiceğinizi bilseniz varacağınız yeri düşünüp mutlu olursunuz, varış noktası hakkında varsayımlarınız varsa hayal eder mutlu olursunuz, hiç bir fikriniz yoksa merak eder durursunuz... Önemli olan varılacak nokta değil, hissettiklerinizdir çoğu zaman... 

Kimisi tatilini evden çıkarken başlamış sayar, kimisi otel odasına vardığında günleri geri sayar... Kimisi dönüş yolunda suskun ve durgundur, kimisi heyecanlı ve umutlu... Biri olduğu yerde kalmak ister, biri yaşadıklarını yanında alıp götürmek.. Bir, der "sende gel", diğeri der "bana ben yeter"... Kimisi içine akar, kimisi dışarı taşar...  Bir gün gelip başlayan yolculuk, bir gün gelir sona erer... 

Yolculuklar farklılıktır, bazen etrafımızı tanırız, bazen kendi farklılıklarımızla tanışırız... Bazı yolculuklar için yola çıkmak gerekir, bazı yolculuklar için yollar gereksizdir... Dakikalar akıp gitse de, kimi an gelir durur zaman... Bazı yolculuklarda zaman dursun isteriz, bazısında zamanımızı yaşadıklarımızın hızıyla tüketiveririz...

Unutmamalıdır ki, yolculuklarımız bize özeldir, biz istediğimizde başlar, biz istediğimizde biter... Biz istersek onları birbirine bağlar peşi sıra oradan oraya savruluruz, istemezsek kopuk filmler gibi farklı sahnelerle avunuruz...


7 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsın.Bir çırpıda okudum.Herkesin evet evet aynen böyle hissediyorum diyeceği bir yazı olmuş.Aklına sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir katılımda bulunmuşsun, evet evet aynen bende böyle hissetmenizi istiyorum diyeceğim bir yorum olmuş :)) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. 23 nisanda kısmetse gidiyorum tatile zaman dursun kısmını istiycem ben bu sefer:)

    YanıtlaSil
  4. Yolculuğun sana özel nasıl istersen öyle olsun :)) güzel olsun, zaman dursun.. :))

    YanıtlaSil
  5. yolculukta ben coğunluklar sadece ben olurum... ve bu duygu her daim çok iyi gelmiştir bana...

    YanıtlaSil
  6. Kendinize iyi geline bulabilmiş olduğunuz için ne kadar şanslısınız... :))

    YanıtlaSil
  7. Gündüz uzun yol yolculuğu fotoğraf sergisi gibi. Yolun kenarından kendini gösteren ayçiçek, tarlada çalışan insanlar, renk renk evler, kırmızı çatılar..

    Bir de tramvay yolculuğu, tıngır mıngır, trafiksiz, sakin, şehrin içine sinerek..

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...