cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Sahicilik-! ♥ Fesleğen ♥ !

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Sahicilik

Gerçekliğin neresindeyiz? 

Otururken tek aklıma gelen bu oldu. Gerçekliğin neresindeyiz? 

Hangi gerçeklik? Kimin gerçekliği? Kime göre gerçek? gibi bir sürü soru bu sorunun arkasında aklımda yankılandı ve eminim sizlerinde aklına bunlara benzer bir sürü soru gelecektir ama işin özü burada işte; "Gerçekliğin neredinsediyiz?" bu sorunun cevabını bilemiyorsak, diğer cevaplar da anlamsızlaşıyor.
Felsefe okumadığıma ve ilgi duymadığıma seviniyorum çoğu zaman, okusam neler ortaya koyardım kim bilir.. Veya bu düşündüğüm şeylerin yıllar yılı evvel düşünülmüş, tartışılmış hatta cevaplanmış olabileceğini öğrenip hayal kırıklığına da uğrayabilirdim. Ama ben ne yapıyorum? Kendi gerçekliğimle yaşıyorum ve sadece kendi aklıma gelen sorularımı sorup, kendimce cevaplıyorum...

Ben gerçekliğin "benim olduğu" yerdeyim...

5 yorum:

  1. Benimde hazırlamakta olduğum konusu gerçek ve gerçeklik olan bir yazım var, mutlu oldum yazıyı görünce :)

    YanıtlaSil
  2. BENİM GERÇEĞİM KAYIP BU ARALAR HATTA HİÇ OLDU MU ONU BİLE BİLMİYORUM.

    YanıtlaSil
  3. Lou Salome; demek bu aralar "gerçeklik" bize kendini gösteriyor.

    Wimparealla; senin gerçekliğin de "kayıp" olmasıdır belki de, herkesin gerçekliği yanında olmak zorunda değil ki ;)

    YanıtlaSil
  4. Veya bu düşündüğüm şeylerin yıllar yılı evvel düşünülmüş, tartışılmış hatta cevaplanmış olabileceğini öğrenip hayal kırıklığına da uğrayabilirdim.

    bu cümleler benimde ruh halimi anlatıyor:)

    YanıtlaSil
  5. Moda(e)rator; ruh halini anlatabildiğime sevindim :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...