cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Havadan Sudan-! ♥ Fesleğen ♥ !

15 Mayıs 2010 Cumartesi

Havadan Sudan

Orhan Veli demiş; "Beni bu güzel havalar mahvetti.." diye. Ben de bu aralar bu lafı bir çok kez kullanıyorum ama güzel kısmını atarak sadece "Beni bu havalar mahvetti" şeklinde. 

Sizleri bilmiyorum ama ben bu havaların dengesizliğinden o kadar etkileniyorum ki, bazen sadece havanın normale dönmesi için hayatımı durdurmak ve sadece beklemek istiyorum.

Kararsızlıklar her zaman beni rahatsız etmiştir, belirsizlikler en kötü sonuçtan bile daha zararlıdır benim gözümde. Havaların yaşadığı bu geçiş dönemi de bana aslında doğa ile ne kadar eşgüdümlü olduğumuzu bir kez daha hatırlatıyor. Bizlerin yaşadığı kararsızlıkları, çelişkileri, inişleri çıkışları aynen yaşıyor. Ya da daha doğru bir tanımla biz aslında unutuyoruz onun bir parçası olduğumuzu ve onun yaşadıklarını aynen bizim de yaşadığımızı.

Çizgi filmlerde tasvir edilen tombul, sevimli "Doğa Ana"'nın gerçekten olduğunu düşünüyorum bazen, hava konusunda ne yapacağını şaşırdığı zamanlarda yaşadığı kararsızlığın bir yansıması olarak görüyorum bu yaşadığım durumu. O karar veremedikçe, sıcak mı soğuk mu, yağmurlu mu, güneşli mi, rüzgarlı mı, sakin mi, benim onun yerine karar veresim ve "artık seç birini de hayatıma devam edebileyim" diyesim geliyor. Bir çok zaman söylüyorum bunu kendisine umarım dinliyordur beni. 

Yine çok farklı bir konu için oturdum klavyemin başına ve kalbimden, beynimden çok farklı harfler döküldü. Havaların bir an evvel ne yapacağına karar vermesi dileğiyle... 

2 yorum:

  1. Kesinlikle sana katılıyorum!Ben zaten hayatta kararsız insanlardan nefret ederim.En ufak bir şeyi bile seçemezler!Bir pantolon alırken bile "ay şunu mu alsam yoksa diğerini mi?" diye,sanki evlilik kararı vereceklermiş gibi düşünürler!
    Havalar da aynen böyle!Özellikle İstanbul'da ne tuhaf havalar!Ankara'da daha düzgün gider mesela.Ya sıcaktır, ya soğuk!Ama burada sabah serin oluyor,ceket giyiyorsun,öğlen pişiyorsun sıcaktan!

    YanıtlaSil
  2. Kitap Kurduyum Ben; aynı şeyleri düşündüğümüze sevindim :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...