cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Öz mü Söz mü?-Fesleğen

12 Mayıs 2010 Çarşamba

Öz mü Söz mü?

Uzun cümleleri seviyorum. Yazılarımda sıkça kullandığım bir şey varsa o da virgüllerle bağlanmış, bir türlü nokta konmamış cümlelerdir. Bunun yanı sıra bu cümlelerden arka arkaya çok fazla sıralamayı sevmiyorum. Bu yüzdendir ki bir cümle ile derdimi anlatabilmiş olmak istiyorum. 

Okulda hep en kısa notları tutan ben oldum, kısa sınav kağıtlarımla hep gurur duydum. Cümle cimriliğim hiç bir zaman hocaların not cimriliğini etkilemedi. Her zaman ne demek istiyorsam onları yazdım, fazlasına gerek duymadım, onlar da hiç bir zaman daha fazlasını istemedi.

Sizlerle paylaşımlarımda da bu prensiple ilerliyorum. Uzun cümleler kuruyorum ama uzun yazılara ihtiyaç duymuyorum. Kısa ve öz olmak istiyorum. Bu konu hakkında yazı yazmayı düşünürken bir arkadaşım yazılarımın kısalığı hakkında eleştiride bulundu ve daha uzun yazsam daha güzel olacağını söyledi. 

Ama dedim ya, "Ben gerçekliğin "benim olduğu" yerdeyim..." Benim gerçekliğimde sözlerle değil özle anlaşmak var. 

3 yorum:

  1. merhaba,
    özellikle diktiklerim ve tasarladıklarımı paylaştığım bloguma baklerim, sevgiler

    http://keddynindolabi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. sözün özü kelimelerim bana yetiyo diyorsun iyi de yapıyorsun :))

    YanıtlaSil
  3. wimparella; teşekkür ederim desteğin için ;)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...