cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Var-! ♥ Fesleğen ♥ !

24 Mayıs 2010 Pazartesi

Var

"Yok"ları var ettim bu gün...

Denizin kokusunu içime çekesim vardı, yürüyesim vardı, hafif yemek yiyesim, bıkkınlıktan kurtulasım vardı. Hepsini tek seferde bitirdim. 

Karl Lagerfeld ustanın zamanında buharda pişmiş sebze yiyerek ve light Coca Cola içerek mucize yaratmasından ilham alarak öncelikle kendime buharda sebze pişirdim, onlar soğurken giyindim, çantamı hazırladım. İpodumu, sudokumu, fotoğraf makinemi attım babaannemin kaç yıllık çantasına, özellikle o çanta olsun istedim, onun yokluklardan var etme gücünü aldım yanıma. Soğuyan sebzelerimi de bir kaba koyarak  çıktım sokaklarda varlığımı bulmaya. 

Önce yapmam gereken bir işi hallettim ve sonra saldım kendimi sahile. Sahile geldiğimde o içime çekmek istediğim deniz kokusu karşıladı beni. Nasıl tuzlu bir kokuydu, burnumu yaka yaka açtı içimi. Oturdum boş bulduğum bankıma, yoldan aldığım light kolam eşliğinde denize nazır sebze keyfimi yaptım. Bir yandan da müzikle ruhumu besledim. Ben böyle içimi temizler ve taptaze enerjilerle dolarken, sevdiğim aradı. Bu özel anı onunla paylaşmak gücüme güç kattı. Benim buralarda güneşten yanarken, onun oralarda halen yağmurlarla boğuşuyor olması içimi burkmadı değil ama gözardı ettim bir seferlik bu duyguyu, sadece konuştum, mutluluğuma mutluluk, huzuruma huzur kattım. 

Nihayetinde tek kişilik ziyafetimin ardından sudokumu çıkardım ama aklım denizde olduğu için pek çözemeden aynen çantaya geri tıktım. Onun yerine fotoğraf makinemi çıkardım ve dünkü yokluklara inat bu gün var olma günüm olduğu için bu günün anısına bir kaç kare ediniverdim kendime. (Evet gördüğünüz fotoğraf bu günün anısına çekilmiş olan karelerden.) 

Güneş batmadan, sahili en güzel haliyle bırakarak atladım otobüsüme geldim evime. Son bir şey kalmıştı var etmem gereken. Açtım bilgisayarımı kalbimden ve aklımdan geçenleri buluşturdum tuşlarla, ve bir yokluğu daha yendim...

Dün ne varsa "yok" dediğim, bu gün yaptım, savaş açtım yokluğa, ben kazandım, sanırım bu gün ben "var"oldum.

4 yorum:

  1. ne güzel yazmışsın..."yok"ları bir an önce "var" etmeli diye enerji veriyor insana..:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.. Sizlere böyle bir enerji verebiliyorsam ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  3. Harika:) Gerçekten bir paralellik var aramızda:)

    YanıtlaSil
  4. Chilek; evet benim de söylemek istediğim buydu :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...