10 Haziran 2010 Perşembe

Değil mi?

Bu aralar kafamda çınlayanlar sadece O'nunla ilgili... Sizleri sürekli özlem dolu birinin yakarışları ile sıkmak istemiyorum. Ama işin içinden de çıkamıyorum. Benim için kendimi rahatlatmanın en kolay ve etkili yolu yazmak. Sizlerle paylaşımların arttığından beri de, yazdıklarımı sizlere okutmazsam içim rahat etmiyor. Bir yandan sürekli yazı yazmak istiyorum, bir yandan da sizleri bu düşüncelerimle boğmak istemiyorum. 

Sanırım çözümsüzlüğün girdabına bıraktım kendimi, kafamı dışarı çıkarıp da sonuçlara ulaşmak için gücümü kullanmıyorum. Böyle bir zaman girdabın içinde dönmek, sersemlemek sonra yorgunluktan uyuyakalmak ve uyanıp fırtına sonrası açan güneşle taze bir başlangıç yapmak istiyorum.

Seviyoruz değil mi, yolumuzu bile bile kaybolmayı? Şimdi kurtulabilecekken biraz daha işleri karıştırmayı... Seviyoruz değil mi, duygularımızı sonuna kadar yaşamayı? Üzüntülerden kurtulabilecekken sonuna kadar ağlamayı... 
Seviyoruz ama değil mi? Hiç bir şey yapamazken bile sevebiliyoruz değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...