6 Haziran 2010 Pazar

Dolabımın Derinlikleri

Dolabımın en derinliklerine itiyorum, sıkıştırıyorum oraya onu. Hiç görmeyeye, duymamaya, hissetmemeye çalışıyorum. Dolabı açtığımda görmezden geliyorum, yokmuş gibi davranıyorum. Öyle yapınca sanki o da siniyor olduğu yere... Ama bazen öyle bir şey görüyorum, duyuyorum, kokluyorum ki dolabı açtığımda üzerime yığılıyor, ben altında kalıyorum. Eziliyorum sanki, boğuluyorum... Sanki hiç bitmeyecek gibi geliyor bir an, sanki hayatım boyunca onunla saklambaç oynayacağım, ben kaçacağım o sadece orada durup varlığı ile beni yakalayacak her gittiğim yerden. Ama hayır, bitecek biliyorum, onu dolabımın en ücra köşesinden çıkarıp, çöpe atacağım gün gelecek...


Dolabımda ne mi saklıyorum? O'na olan özlemimi....

*Resim kaynak weheartit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...