cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Haftanın İçi-! ♥ Fesleğen ♥ !

18 Haziran 2010 Cuma

Haftanın İçi

Son yazımı yazdığım da daha pazartesiyi yaşamaya yeni başlamıştık. Şimdi de cumayı yeni yaşamaya başlıyoruz. Haftanın içini tüketmek üzereyiz. 

Hoş anılarla başladığım haftam da, normalde hoş olmaması gereken bir anı, çok da hoş ve anlamlı yaşandı. Şu anda bu hoşluk derecesinin neresindeyim bilmiyorum. 

Hepsinden sonra aynı şey yaşanır. Ben bu sefer onu yaşamadım, ne dostlarımı bir kez daha aramak istedim, ne de bir kez daha etrafıma dikkatlice baktım. Bunları zaten hayatımın rutini yapmıştım, kaybetmeden değerini anlamayı ilke edinmiştim. Bu seferkinde farklı bir şeyler etkiledi. Önce anladım ki, su hayat. Sıvı olmak, yumuşak olmak hayatmış; katı olmak, sert olmak ise bir son... Sonra anladım ki, önemli olan başarılarla değil, sevgiyle anılmakmış. Madalyaların orada dururken, senin yaptığın iyiliklerin anlatılmasıymış... Anladım ki, yalnız olsan da, yalnız kalmazmışsın. Hak ettiğini yaşarmışsın. Hatırladım ki, nicelikler gelip geçiciymiş, nitelikler kalıcı...


Hafta'nın içi geçti, kalbimin içi değişti...

* Resim kaynak Weheartit

2 yorum:

  1. "kaybetmeden değerini anlamak" ne kadar güzel bir şey.. hepimizin atladığı, farkına çok sonradan pişmanlıklarla vardığı gerçek..

    YanıtlaSil
  2. wimparella; evet bu durumla karşı karşıya kaldıktan sonra bir daha aynı şekilde karşılaşmamak için dikkat ettiğim gerçek...

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...