cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI İlk Ödül İlk Heyecan-! ♥ Fesleğen ♥ !

23 Haziran 2010 Çarşamba

İlk Ödül İlk Heyecan


İlk blog ödülümü almış bulunmaktayım. Nasıl heyecanlıyım, nasıl mutluyum... Beni bu ödüle layık gören Wimperalla'ya teşekkürlerimi sunuyorum.

İşin güzeli ödülü alınca benim de ödül verebilecek olmam, 10 blogger'a ödülleri benden; 

1. Moda konusundaki güzel fikirlerini blog dünyası ile paylaşmaya başlayarak beni çok mutlu eden ablama gelsin ilk ödül; PAPER FACES

2. Haftasonlarıma iyi dilekleri ile renk katan CHİLEK

3. Uzun zamandır ortalarda gözükmese de sneaker dünyasının nabzını tutan; UNE VOGUETTE

4. Yaptığı kurabiyerlerin hala buzluğumda koruma altında tuttuğum,  MUTLU DÜKKAN

5. Sık entry girerek sürekli okunacak bir şeyler sunan, MOD(E)RATOR

6. Taze gelin Sıla, FASHION BY SIU

7. Bu aralar biraz tembellik yapsa da adaş torpilinden, PELL-İN

8. Hafif lezzetleri ile iştahıma iştah katan, SKINNYCOOK

9. Erkek dünyasından güzel bakış açısı ile modayı yorumlayan KORAY CANER

10. Ve tabi ki beni blog dünyası ile tanıştırıp, çok sevmemi sağlayan Banucum; SALINCAKTA İKİ KİŞİ

Aslında en az 10 kişiye daha ödül verebilirdim, Türk blog dünyasının bu zenginliği ve çeşitliliğine karşılık 10 ödül az bile :) 

Unuttuklarım, sayı yetersizliğinden yazamadıklarım kusura bakmasın. Başka ödüllerde görüşebilmek dileğiyle..

Dipnot: Söylemeyi unutmuşum, ödül alanlar aynı şekilde 10 kişiye ödülü dağıtacaklar.. :) 

12 yorum:

  1. Sevgili Pelin'cim ne tatlısın:)
    Çok çok çok teşekkürler:)
    sevgiler, öpücükler:)

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkur ederiz efendim simarttiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Çok çok çok çok çoooooooooooooook teşekkür ederim, o kurabiyeleri yemenizi emrediyorum =) Çıkınca walla ağlıcaklar =)

    YanıtlaSil
  4. canım çok teşekkür ederim ödül için, çok mutlu oldum:)Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Dur önce beril ablanmış bak şaşırdım hemde sevindim ikinizide takip etmem aradaki kanbagından mı nedir:))
    ayrıca ödül ve yorumun için teşekkür ederim blogger olup,okunabilir olmak kadar güzel birşey yok sanırım

    YanıtlaSil
  6. Rica ediyorum, gönlümden geçenleri iletmiş oldum sizlere...

    YanıtlaSil
  7. Hey! Görünce çok sevindim, çok teşekkür ederim! :)

    YanıtlaSil
  8. Koray Caner, rica ederim :)

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim Pelin'ciğim :))
    şımarttın beni :)
    beni motive ettiğin için ben de sana teşekkür ederim ayrıca,
    zevkle de okuyorum yazılarını :)

    YanıtlaSil
  10. Berilciğim ne demek her zaman :)) Karşılıklı motive ede, edile ileryeceğiz :))

    YanıtlaSil
  11. ben de sana bir ödül verdim :)

    http://berilokegulen.blogspot.com/2010/06/benim-blog-odullerim.html

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim cnm :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...