cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Saçmala-ma-! ♥ Fesleğen ♥ !

25 Haziran 2010 Cuma

Saçmala-ma

Anlatacak şeylerim var, olgunlaşıyorlar, pişiyorlar, servis edilecekleri anı bekliyorlar. Bu kadar güzel cümleler hazırlanırken benim içimden sadece saçmalamak geliyor. Umarsızca aklıma geleni yazmak. Pozitif düşüncelerimden çıktığım için yaşadığım farklılıkla karamsar cümleler sıralamak. Sanki bu gün dünyanın sonuymuşçasına yakarmak. Hiç güzel şey olmazmışçasına haykırmak. En dibe inmek, orayı benimsemek, oraya tutunmaya çalışmak. Ama biliyorum ki yapamam. Bu kadar çıkar en fazla. Dahası bana uymaz, yazamam, harfleri kullanıp da sizleri kandıramam, benimseyemem yazdıklarımı, tuşlara basıp dibe dalamam.

Bir anlık hissetsem de bunları, bilirim ki geçecek bu anlar. Bilirim ki, almam gereken bir ders var. Bilirim ki, zamanı var. 

Gamsız olmak istesem de olamam, hissederim, bilirim her şeyi. En kötüyü de hissederim, en iyiyi de bilirim. Çok üzülürüm, çok da ağlarım. Çok mutlu olurum, çok da kahkaha atarım. 


Çok düşünürüm ama kahrolmam, çok hissederim ama mahvolmam... 

2 yorum:

  1. Dibe inişi benimsemek güzeldir, ama hızla ayağını vurup yükselişe geçmek daha da güzeldir. En iyisi bence bunu seçmek:))

    YanıtlaSil
  2. Chilek, ben de bunu seviyorum. İniyorum ama daha hızlı yükselebilmek için :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...