3 Haziran 2010 Perşembe

Sapak Kardeşliği

Bu yazımı o kadar içtenlikle yazmayı planlıyorum ki, okuduktan sonra beni bir daha okumamanızdan korkuyorum. 

"Sapak kardeşliği de neymiş?" dediğinizi duyar gibiyim, ya da ben açıklamak istiyorum onun için bahane arıyorum.  Ben bir "açıklama" ustasıyım. Nasıl mı? Şöyle ki, çevremde olan biten ne varsa ben bilirim, yanımda konuşan iki kişi anlaşamadığında ben konuya girerim çünkü kimin ne demek istediğini anlamışımdır. Övünmek için söylemiyorum bunları, kaldı ki bu huyumu kendim bile fark etmedim. Sağolsun canım arkadaşlarım fark ettiler bu açıklamacı yanımı ve bana "dipnot pelin" deyiverdiler. Hayatım gerek kendi yaptığım, gerekse çevremde yapılan konuşmalara dipnot atarak geçiyor. Ben bu dipnotlu, açıklamalı halimden pek memnunum. Ama çevremdekilerin ne kadar memnun olduğunu merak ederseniz size şöyle söyliyim ki, pek çok kez hayatlarını kolaylaştırdığımı itiraf ettiler, yokluğumda açıklamalarımı özlediklerini de duydum, artık gönlümce devam edebilirim cümlelerimi sıralamaya. 

Neyse ben size "sapak" nedir onu açıklıyordum öyle değil mi? "Sapak" özeldir, sadece iki kişiliktir, herkes sapak olamaz, sapak olmak için zeki, titiz, mükemmeliyetçi bir başak ve eline aldığını döken, düz yollarda düşen bir sakar olmak ve tabi en önemlisi sadece çift sayı olsun diye düğününü bir sene erteleme istediğini karşılıklı olarak anlayabilmek gerekir. Ben bir sapağım ve bir sapak kardeşim var.

İlham perilerimden biri, bir çok düşüncemin tohumunu atan, ampüllerin kafamda yanması için düğmeye basan, hayatımın mutluluğu için kendi hayatından bir şeyi bana sunan, saçma düşüncelerimin tek ortağı olan biri... 

Çok sevdiğim biri, hayatımda olduğu için çok mutlu olduğum ve hep hayatımda olmasını istediğim biri... Bu yazıyla birlikte artık ondan da bir yazı beklediğimi açıkça beyan ettiğim biri.. Sapak biri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...