12 Haziran 2010 Cumartesi

Sesimi Duyan Var mı?

Kişilerin arasında bir çatışma, bir sorun olduğu zaman bunu çözmenin en iyi yolu iletişim içinde olmaktır. İçinde bulunulan iletişim ortamının gerektirdiği gibi bir açık iletişim içinde olmak sağlıklı bir süreç doğuracaktır. Sizlerle açık bir iletişim yaşadığımı düşündüğüm için kafamdakileri aynen aktarıyorum; 

"Eskiden katılımlarda bulunurdunuz, yorumlar yapardınız, fikrinizi söylerdiniz... Bilgisayarımı açtığımda mail kutumda yorumlarınızı okur, yeni yazılarım için motivasyonla dolar, mutlulukla tuşlara dokunurdum. Peki ne oldu da sustunuz, yorum bırakmaz oldunuz?


 Biz işte böyle merak içindeyiz.. 

Umarım sorumu cevaplamak üzere orada birileri vardır :)

9 yorum:

  1. bu sevimli köpüş; kiwi'ciğim olsa gerek :))
    yerim ben onun fotografını..

    ben yazılarını okuyorum hep canım,
    tebrikler, başarılarının devamını dilerim.. :)

    YanıtlaSil
  2. Kiwi "Kiwicikken" :))

    Sağol canım benim, karşılıklı olarak takipteyiz desene ;)

    YanıtlaSil
  3. Canım ben takipteyipm okuyorum ama bu aralar, yorum yazmaya fırsat olmuyor çoğu zaman.

    YanıtlaSil
  4. Ama ben de okuyorum ki aşk olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Hande ve Lou Salome; aslında sizlerin okuduğunu tahmin ediyordum ama merak işte :)
    Beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  6. sen orda olduğun sürece elbet sesini duyan birileri olur ;)

    YanıtlaSil
  7. wimparella; çok teşekkür ederim, burada olmaya devam etmeyi düşünüyorum zaten ;)

    YanıtlaSil
  8. masallah dünya tatlısı bişiy bu...en yakın dostu insanın işte...

    YanıtlaSil
  9. MYPrincesss; teşekkür ederiz, dünya tatlısıdır evet. Gerçi şu anda bu halinin 2-3 katı da olsa sevimliliğini korumayı başardı.
    ve katılıyorum kesinlikle en yakın dost...

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...