cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Uyum-! ♥ Fesleğen ♥ !

1 Haziran 2010 Salı

Uyum

Lisenin son yıllarında modayı takip etmeye başlamış ve kıyafetlerime daha fazla özen gösterir olmuştum. O zamanlar uyumlu giyinmeye takılmıştım. Benim için uyum, giydiğim kıyafetle aynı renk küpeyi takmak, aynı renk far sürmek kimi zaman aynı renk çorabı giymek hatta mümkünse aynı renk çantayı kullanmaktı. Benim için uyum demek, her şeyin aynı olmasıydı. Her şey aynı olunca bir uyumsuzluk olamazdı sanki, öyle sanırdım.  

Büyüdüm, giyim zevkim değişti. Gördüm ki, her şey aynı renk olunca uyum olunmuyor sadece sıkıcı olunuyordu. Uyum her şeyin aynı olması değil, farklı olanların uygun şekilde yanyana getirilmesiydi. 

Her şeyin aynı olmasını sağlamak daha kolaydır sanki, var olanı tekrarladın mı, kendince bir uyum elde ediverirsin. Ama esas iş farklılıkları bir araya getirebilmekte, onların arasında bir ahenk yaratabilmekte, esas iş aynı renklerle gününü boğmak değil, farklılıklarla gününe renk katmakta ve esas iş kolaya kaçmak değil, zor olanı yaparak eserinle gurur duymakta... 

Farklılıklardan yararlanarak uyumu yakalamayı günlük hayatımdan bir örnek öğretti bana, hayat böyle işte, her şeyi içinde barındırıyor. Bütün bilmemiz gerekenler günlük hayatımızın içinde bizimle oluyor, önemli olan görebilmemiz, fark edebilmemiz.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...