cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Yaz mı Geldi?-! ♥ Fesleğen ♥ !

3 Haziran 2010 Perşembe

Yaz mı Geldi?

Bir kaç gündür "gerçekten yaz mı geldi?" diye düşünmeye başlamıştım. Bir mevsime geçiş için o mevsimi temsil eden aylara girmek yeterli olmuyor. Hissetmek istiyor insan. Baharı açan gelinciklerle karşılıyorum. Yaz için de bir sürü hatırlatıcı oluyor. Bir türlü kararmayan hava, sıcaktan uyuyamamak, benim gibi bir dondurma delisi için çeşitlendirilen dondurmalar, pantalon giymeme isteği, şeftali gibi batan güneşin muhteşem renkleri, sahile inmek için bahaneler yaratma hali.... diye uzayıp gidebilir bu liste. Bir de bunlara ek olan bir şey varki, bu sene beni can evimden vuran o oldu. Yaz şarkıları! 

Her sene haziran başında piyasaya sürülen, hareketli ritimleri ile güneşle rehavete yenik düşen bedenleri uyandıran, sözleri ile aşkı hatırlatan yaz şarkılarımız. Bu güne kadar bir çok "2010 yaz şarkısı" piyasaya sürüldü ama hiç biri bana yazın geldiğini hatırlatamamıştı. Ta ki bu gün Sertab Erener'in "Koparılan Çiçekler"'ini dinleyene kadar. Bir dinledim, turuncu - sarı oldu sanki odamın içi, bir anda gözüme bir mavilik takıldı, sıcak bir rüzgarla sarmalandım birden. Anladım ki, yaz gelmiş! 

Bu şarkı ile bir kez daha anladım ki büyümüşüm. Eskiden çalan en hareketli parçalar bana yazı getirirdi, şimdi ise daha sakincene harekete geçiren, yumuşak bir sesle ruhumu okşayan bir şarkı ile yaza merhaba diyorum. Bu duruma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim sonra boşverdim bastım play tuşuna keyifle yazın gelişini kutladım...  




* Resim kaynak weheartit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...