cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI 21 Temmuz 2010'dan günümüze geldi-! ♥ Fesleğen ♥ !

21 Temmuz 2010 Çarşamba

21 Temmuz 2010'dan günümüze geldi

Yazmışım, taslak olarak kalmış. Zamanı değilmiş demek ki paylaşılmamış.

"21.07.2010'da demişim ki, ileride oturmak istiyorsam bu gün ayakta kalmam gerek. Otobüste demişim bunu, birine yer verdikten sonra ayakta kalınca kargacık burgacık bir yazı ile karalayıvermişim defterime. 

Üzerine bir yazı yazdım, sildim. Düşündüm, harflere dokundum, sildim. Kaydettim cümleleri, içime sinmedi, sildim. 

Sildim çünkü ben bu gün oturuyorum, sildim çünkü yarın da oturacağım. Bir gün gelecek gerçekten oturmam gerekecek ama o gün hep oturmuş olduğum için hiç yorulmamış olacağım, ayakta bırakılacağım. Oturmak için yorulmam gerek, yorulmak için çalışmam, çalışmak için iş gerek, iş için ne gerek bilmiyorum. Cevabı bilseydim silmezdim yazdıklarımı, bilseydim oturup kalmazdım, bilseydim yarın ayakta kalacağım için endişe etmezdim..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...