cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Adı Nerede Saklı?-! ♥ Fesleğen ♥ !

22 Temmuz 2010 Perşembe

Adı Nerede Saklı?

Avrupa Yakası'nda Burhan Altintop "Ayhh şiştim!" diye haykırırdı. Ben de zaman zaman onun gibi haykırıvermek istiyorum. Çünkü ben de aynen öyle şişiyorum. 

Hafta başındaki yazımdan beri bir şeyler paylaşmak için oturuyor klavyenin başına ama hiç bir şey çıkaramıyordum. Ne yazsam olmuyor, aklımdaki ve kalbimdekiler klavyedeki harflerle ifade edilemiyordu. Öyle ki ne ifade etmem gerektiğini de bilemiyordum. Bir şeyler anlatmam gerektiğinin farkındaydım ama ne?

İçimde böyle bir hareketlilik sezince yazarım, yazdıklarımı okurum, parmaklarım çalışırken düşünürüm, hissederim ve kendi kendime bulurum derdimi, önemli olan dermanımı bulmak değildir çoğu zaman. Teşhisi koymak rahatlatır, şişen balonun adı konur, yeri belli olur. 

Fakat bu sefer kendi kendime beceremedim, daha doğrusu anlayamadım içimde adı konması gereken bir dert olduğunu. Benden başka nefesler gerekti fark etmem için, yazmam değil konuşmam gerekti adlandırmak için, okumam değil, duymam gerekti anlamam için. Bir rahatladım, bir huzur doldum ve bir güldüm ki, söndü içimde şişen balon, havası alınmış gibi çarptı sağa sola ve düştü yere.


Hayatıma girmiş olanlar, iyi ki varsınız çünkü şu hayat tek başına başlıyor ve tek başına bitiyor ama tek başına yaşanmıyor... 

3 yorum:

  1. Muhteşem bir sonla noktalamışsın, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Bazen konuşmak, paylaşmak en iyi ilaç oluyor. Yakınımızdaki doğru insanlar hiç eksilmesin.

    YanıtlaSil
  3. Chilek ve Hande; sizin gibi yorumları ile yanımda olanlar da hiç eksilmesin. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...