cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Anlamsızlık-! ♥ Fesleğen ♥ !

27 Temmuz 2010 Salı

Anlamsızlık

Ne yapsam ne yapsam
Bir hamak alıp sallansam
Kurtulur muyum bunalımdan
Hamakta sallansam

Ne kadar enteresan!

( Mazhar Alanson )

Tatile geldim. Tatildeyim. Gelirken hiç bir şeyi geride bırakmadım. İnadına yanıma alıp da geldim. Gerginim, hem de uzun zamandır olmadığım kadar gergin. Dün gece ay'ı gördüm, dolunaydı. Ondandır dedim, avundum. Gerginliğimi üzerime alınmadım ama inceden inceye bozuldum. Benden bu kadar uzakta olan bir uydu muydu yani bu kadar gerginlik yaratan. Sevmedim bu nedeni. Gerçek sebebini bulmalıyım. Şu anda aramıyorum. Kısa cümleler kuruyorum, susuyorum, konuşmuyorum. Cümle kurduğumda içinde bir şekilde "anlamsız" geçiyor. Her şeyi anlamsız olarak yorumlayabiliyorum, anlamsızlık anlam kazanmakta içimde. plndrkn borsasında yükselen bir trend varsa o da anlamsız hisseleridir. 

Bu anlamsızlığımı sizlerle paylaşarak anlamlandırmak istedim. Aklıma takıldı bir hamak alsam şöyle iki sallansam, hamağın delikli dokusu canımı yaksa, üzerine koyduğum minderler kaysa, ben elimi kolumu nereye koyacağım derken rahatsız bir şekilde kucağımda kitap uyuya kalsam, kurtulur muyum gerçekten bu bunalımdan? 


Sırf sizlerle paylaşmak için yerimden kalkıp bir adım attım ve bu fotoğrafı çektim, şu anda bu manzaraya bakarak geriliyor olmam ne kadar anlamsız öyle değil mi? Tatilime biraz anlam katabilmek için bir kaç gün içinde anlamsız bir şekilde o giden teknenin içinde olmayı planlıyorum. Benimle gelmek isteyen?

4 yorum:

  1. bende tatildeyim ama tekne dedin mi dünyanın öbür ucuna bile gelebilirim, hadi artık sende relax:))

    YanıtlaSil
  2. Chilek; Aynı zamanlarda tatilde olacağımızı anladığımda hiç de şaşırmamıştım zaten :)) Rahatlayacağım inşallah, yarın sabah suya gireceğim sanırım o zaman bir farklılık olacak :)

    YanıtlaSil
  3. insanların bircogu ya gecmiste ya da gelecekte yasarlar.
    canım benim bence bu tatil senin icin "an"ı yasamak icin buyuk bir fırsat.
    tadını cıkar derim :)

    YanıtlaSil
  4. Gülcanım, ben de öyle yapmaya çalışıyorum, anlamlı anlamsız yaşıyorum tatilimi :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...