10 Temmuz 2010 Cumartesi

Anlatabilmek




Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.


                           Orhan Veli Kanık


Anlatılamayanın anlatıldığını her okuduğumda "ne kadar anlamlı" diyerek içimi çekerim, içime dokunur bir el, kelimeler boğazıma dizilirken kalbim çırpar kanatlarını. Anlatamadığımı anlatmak için yazarım, okurum, duyarım bu şiiri, farklıdır anlattıkları her dizesinde, farklıdır anlatmak istediğim her seferinde...


Beklenen sudoku yazısını yazmak için oturdum klavyemin başına ama daha anlatmamam gerektiğini anladım. Biraz daha bekleyin sevgili okurlarım... 

1 yorum:

  1. Webmaster cok tesekkurler...

    Selamlar Kubra

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...