14 Temmuz 2010 Çarşamba

Gecenin Bir Yarısı Yalnızlık

Gecenin bir yarısı oldu. Ben gece uyanık olmayı seven ama gece uykusunu sabah uykusuna tercih ettiği için yatağa erken giren biriyim. Arada uyanık kaldığım zamanları çok seviyorum. Gece öyle güzel oluyor ki... Karanlık, siyah, asil, gizemli, sakin ve tamamen bana ait! Ama konumuz gece değil. Benim aklıma gece gece üzerine konuşulacak, paylaşılacak çok şey gelmesi. Farklı konu başlıkları oldukları için toparlayıp tek bir yazı halinde sunamıyorum, kaldı ki şu anda onları sunmak da istemiyorum. Sadece aklımda sıraya girdiler, bu durumu paylaşmak istedim. Gergin, heyecanlı bir bekleyiş içerisindeyim. Bundandır ki farklı bir ruh hali içindeyim. Aslan yattığı yerden belli olur ya, şu anda aslan olmadığım için mutluyum. Evimin halini kimseciklere göstermek istemem, ben bile bakmıyorum. Sadece işime yarayan yerlere odaklanıyorum böylelikle görmek, düşünmek, duymak istemediklerim sanki dışarıda kalıyor. Kaldı ki beynim öyle olmadığını, onların hala orada olduklarını bas bas bağırıyor ama işte beynime de odaklanmıyorum ki.... 


Bu yazı çok garip oldu, tam bir günlük tadında. Bu blog için düşündüğüm "Her şey hakkında hiç bir şey"  temasına uygun bir paylaşım gibi sanki ama bilemedim. (sloganımı bulduktan sonra ufak bir araştırma yaptım da bu isimde bir blog olduğunu fark ettim, fakat iki senedir güncellenmemiş, sanırım artık blogunu kaybettiği için hükümsüzdür, ben kullanabilirim.) 

Çok konuştum yine, ne çok anlatasım varmış meğer. Evde yalnız olmak bazen böyle sonuçlar doğuruyor ne yazık ki. Acaba bu yazıyı yayınlamasam mı ne yapsam?  

2 yorum:

  1. gecenin sessizliğini bende çok severim ama korkarımda aynı zamanda....mutlaka üstümdekini yüzüme kadar çeker o şekilde kurarım hayallerimi

    YanıtlaSil
  2. Aylin; o korku hali belki de cazip gelen, uyuman gereken bir zamanda korkunun verdiği adrenalinle uyanık kalarak geceyi yaşamak. Korksan da en azından hayal kurmaktan vazgeçmiyorsun işin güzel yanı burası bence :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...