cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Haftanın Başı-! ♥ Fesleğen ♥ !

19 Temmuz 2010 Pazartesi

Haftanın Başı


 Chilek'in güzel dileklerine özendim, ben de sizlere güzel bir hafta dilemek istedim. 

Bu haftanız suyun maviliği kadar canlı, derinliği kadar anlamlı, soğukluğu kadar ferah, yaşattığı mutluluk kadar enerji dolu olsun.

Unutmayın yeri gelince, mutlu olmak için kafanızı suyun altına sokup tepetaklak durarak nefesinizi tutarken, dik durmaya çalışmanız işe yarayabilir. Önemli olan dik durabilmek değil, başınızı suyun altına sokabilecek cesareti  göstermektir. Korkmayın, dalın derinliklere bakalım neler saklı oralarda.

Sizleri seviyorum, iyi ki varsınız. Bu haftanız unutulmaz olsun... 

Anınıza renk katmak için, tık tık

3 yorum:

  1. Amanda aman Chilek'e mi özendin sen?:))) Dile tabi mis olsun, bak ben uyuklamaktan dileyemedim bu hafta:))

    YanıtlaSil
  2. iyi haftalar canım benim :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...