cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Hasretliğimin Ortağı-! ♥ Fesleğen ♥ !

31 Temmuz 2010 Cumartesi

Hasretliğimin Ortağı


Gün 25ti, radyodan geldi sesi, "Sen kalem ol ben de kağıt" diyordu, gözyaşlarım sel gibi akıyordu, ne de güzel söylüyordu. Biliyordum sevdiğim de bu şarkıyı dinliyordu, bu şarkıyla beni düşünüyordu, bu şarkıyla duygularını ezgiyle buluşturuyordu.

Gün 26 oldu, uyandıktan sekiz saat sonra başka bir yerde güneş beni kavuruyordu. Araç bulmanın sevinci ile bindiğim arabada rüzgarla serinlerken bir kuzey dalgası esti yüzüme doğru, O buraya gelecekti. Daha dün konuşmamış mıydık onu, iki gün önceki gazete değil miydi onun röportajı olan, O değil miydi dün sevdiğimin hasretine ortak olan. 

Gün oldu 30. Yerimize geçtik, bir heyecan sahneye çıkmasını bekliyoruz. Anfi tiyatro yavaş yavaş doluyor, tepelere kadar insan, onu bekliyor. Ama ben biliyorum, O bu gün benim için geliyor. Çıkıyor sahneye, kucaklıyor bizi. Konuşuyor, ağzından sadece sevgi çıkıyor gerisi yalan kalıyor. "Ben her şeyi kabul eden insanı sevmem, çakıl taşı gibi olmalı insan, ufak köşeleri olmalı" diyor. Birden fark ediyorum, ben hep her şeyi kabul eder sanırdım kendimi ama kabul etmediklerim, karşı çıktıklarım geliyor aklıma. Ben de bir çakıl taşı olabilirim diyorum, seviniyorum. Seviyor bu adam, her şeyi seviyor. Sevmek demek kabul etmek değil diyor ya da kabul etmek demek sevmek değil. Seviyor sonuna kadar, toprağı, günü, geceyi, kadını, anayı, babayı seviyor. Bir "Sevvgilim" diyor, benim içim şahlanıyor. Sanki O her dediğinde sevdiğim beni duyuyor, O'nunla sesleniyorum uzaklara. Çok bekletmiyor beni, biliyor ki ben bu şarkıyı bekliyorum, üçüncü şarkı ile yüreğime dokunuyor. Başlıyor, O söyledikçe ben seviyorum, O söyledikçe ben ağlıyorum, O söylüyor sanki binlercesine benim yerime... 

Paylaşımlarımız bu gecelik bitiyor, ellerim alkışlamaktan kızarmış, yüreğim hissetmekten yorulmuş, aklım düşünmekten uyku ister bir halde bırakıyorum O'nu orada. Tek düşündüğüm sevdiğim, 15 aylık hasretliğimizin sonu geliyor, O bu gece "özlem bitti" diyerek noktayı koyuyor. 


"Kuzeyin Oğlu" diyorlar O'na ama O tek bir yere hapsedilemeyecek kadar geniş bir yüreğe sahip, O olsa olsa "Memleketimizin Oğlu" olur. Her zaman böyle sevgiyle bizimle olasın...

2 yorum:

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...