cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Tükenirken-! ♥ Fesleğen ♥ !

4 Temmuz 2010 Pazar

Tükenirken

Tükenmez kalemlerin adını oldum olası çok uygun bulmamışımdır. Hiç tükenmeyen bir şey var mı ki şu hayatta? Ya da tükenmediğini biz tükenmeden görebiliyor muyuz? Neyse bu tükeniş hali üzerine konuşulacak çok şey varken susuyorum çünkü daha bunlara aklım ermiyor. "Tükenmezlik" beni tüketebiliyor. 

Tükenmez kalemler tükenirler. Biterler. Kimisine dolma kalem denir, doldurulur hayatına kaldığı yerden devam eder, kimisi içinse hayat, son damla mürekkebini kağıda bıraktığında son bulur. Tükenmez kalemler, tükenişin beynimize ilk yerleştiği somut delilerdir belki de. Adına tükenmez denen kalem bir gün elinizde kalıverir ve işe yaramayan bir şeye dönüşür. Ruhu alınmış insan gibi artık o elinizde tuttuğunuzun içindeki mürekkep olmadan bir anlamı kalmamıştır.

Az önce bir kalem tükettim, daha doğrusu tükenişine tanık oldum ve onu ölümsüzleştirmek istedim. Tükenmez oldukları yalanı ile kandırılan ve tükenen bütün kalemlere gelsin bu yazım.... 


Not : Sudoku hakkında da bir yazı yazacağım beklemede kalın... 

8 yorum:

  1. sudokuu :) eline alınca bırakamıyor insan..

    YanıtlaSil
  2. süper hızlı yorum için tebrik ediyorum, en hızlı yorum yapan okuyucu ödülünü size vermekten gurur duyuyorum :)))

    bu arada katılıyorum, sudoku fena bir bağımlılık :)

    YanıtlaSil
  3. sudoku benim en sevdiğim haftason arkadaşım :) yazını merakla bekliycem :)

    YanıtlaSil
  4. ama çok şey yapmasaydın keşke resim koyman ağır olmuş :D

    YanıtlaSil
  5. şu anda yıkıldım yıllarca kandırdılar mı bizi yani :D

    YanıtlaSil
  6. Nilay, haftasonu arkadaşını en kısa zamanda ağarlayacağım :))

    Wimparella; esas kandırılan biz değiliz aslında o zavallı kalemlere sürekli tükenmedikleri söyleniyor ama tükeniyor yavrucuklar :)))

    YanıtlaSil
  7. bu yazı en değersiz materyale bile anlam kazandıracak kadar güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Modaerator; çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...