26 Ağustos 2010 Perşembe

100 ve Mim!


100 oldum!!! 

Sizleri çok özledim, kafamda uçuşan konulara sürekli yenileri ekleniyor fakat bir türlü klavyem ve ben buluşamıyoruz. Uç duygular arasında hızlı geçişler yaşadığım bir dönemdeyim, bu arada sizlerle ne paylaşsam diye düşünürken bir baktım ki katılımcı sayım 100 olmuş ve ilk defa mimlenmişim. Öncelikle yanımda olduğunuz ve beni üç haneli sayılara ulaşarak desteklediğiniz için çok teşekkür ederim. Sonrasında mim hakkındaki resimlerle devam edebiliriz. 

"Paper faces" blogunun sahibi ablam tarafından mimlenmiş bulunmaktayım. Çantamın içindekileri sergilemem gerekiyor. Çantamı yaklaşık iki buçuk yıl önce Dubai'den almıştım. Açık rengi ve üzerindeki dore yansımaları ile yazlık kıyafetlerimle çok rahat bir kullanım sağlıyor. Ayrıca bolca göze sahip olduğu için günlük olarak çok sık tercih ediyorum kendisini. 



Çantamın içindekilere gelirsek; 


1. Cüzdanım, Mango;

2. Bozuk para cüzdanım, kim bilir kaç senedir benimle, üzerindeki boncuklar dökülüp çantalarımın içini boncuk deryasına çevirsede seviyorum onu kullanmayı;

3. Güneş gözlüğüm,

4. Halamın hediyesi olan aynam 10 yıldır benimle;

5. Delete;

6. Çözülmeyi bekleyen sudokum her an yanımda;

7. Cosmopolitan'ın hediyesi defterime aldığım notlar sonrasında burada sizlerle buluşuyor;

8. Rujlarım, fotoğrafı çekene kadar yanımda bu kadar çok ruj taşıdığımı fark etmemiştim. Kapaklarını açmayı unutmuşum, hepsinin hemen hemen aynı tonlarda olduğunu gerçeğini sizden saklamaya çalışmışım sanırım;

9. Makyaj çantam, Accessorize, bakmayın böyle küçük durduğuna yanındaki bütün makyaj malzemelerini taşıyor; 

10. Makyaj malzemeleri, Max Factor rimelim, Maybelline gözaltı kapatıcım, Flormar mavi göz kalemim ve Golden Rose farım ve portatif allık fırçam, sabah çıkarken üzerine aldığım allığı muhafaza edebiliyor bu sayede yanımda allık taşımıyorum;

11. Acil durumlar ve sıcaklar için çeşitli boylardaki tokalarım;

12. Mendilim ve restoranlardan kalan ıslak mendillerim. 

Bu mim karşılığında benim de birilerini mimlemem gerekiyor, bunun için bloglarını takip etmekten büyük keyif aldığım Can Direkli ve Koray Caner'i seçiyorum. Bakalım erkeklerin yanlarından ayırmadıkları neler varmış? 

En kısa zamanda yeni konularla görüşmek üzere...



7 yorum:

  1. Tebrikler!Ben de 100.izleyicim olduğunda çok sevinmiştim.Şimdi 200.yü bekliyordum, o da oldu,darısı başına!

    YanıtlaSil
  2. Kitap kurdu çok teşekkür ederim, darısı başıma ;)

    YanıtlaSil
  3. Nilaycım evet sudokuculuğum iyicene ortaya çıktı :)))

    YanıtlaSil
  4. tebrikler Pelin'ciğim :)
    ben de 100 e ulaştım, çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
  5. Berilcim o zaman ikimize de tebrikler ;)

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle 100 için tebrikler :)

    Mim'i de gördüm ilk gün ancak henüz hazırlayamadım, ilk fırsatta aklımda :) Çok teşekkürler! :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...