18 Ağustos 2010 Çarşamba

Bitti!!!!!

Çok karışığım, öyle böyle değil. Heyecandan ne yapacağımı bilemez haldeyim. Bitti, bu son gece. Artık bundan sonra O hep yanımda olacak. Varlığına o kadar alışıktım ki, gittiğinde yokluk oldu sonra baktım ki insan her şeye alışıyormuş. Alışmak uyuşturuyormuş.. ( Bu konu hakkındaki yazım için bakınız "önceki yazılarım = başlık: Alışmalı mı Alışmamalı mı?" ) Şimdi yokluğundan çıkıp varlığına kavuşacağım. 15 ay bitti. Koskocaman 15 tane ay. Bundan sonraki hiç bir 15 ayımı böyle bilemeyeceğim. 

Bu kavuşmamın heyecanı ile günlerdir yazacak şeyler birikiyor kafamda ama toplanamıyorum. Harfler ardı ardına düşmüyor, kelimeler yerini bulmuyor sanki. Önümüzdeki bir kaç zaman da bu şekilde devam edebileceğinden dolayı beni birazcık mazur görün. Bu güne kadar hasretliğimin en yakıcı anlarında sizlere sığındım, şimdi de kavuşmanın en çarpıcı anları ile sizlerle olacağım. 

Beni yalnız bırakmadığınız için çok çok teşekkürler.... En kısa zamanda görüşmek üzere, ben huzura kaçıyorum... 


7 yorum:

  1. Canım çok sevindim senin adına, varlığa tekrardan alışmak çok daha kolay nasılsa :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    benim de diktiklerimi ve tasarladıklarımı yayınladığım bloguma beklerim
    http://keddynindolabi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. cnmmm allah bi daha ayrılık göstermesin inşallahhhhh =)

    YanıtlaSil
  4. cok sevinidm senin adinaaaa =)))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. Yeni hayata geçirdiğimiz kitap sitesi projemize renk gelsin diye mini bir yarışma organize ettik. Kitap ödüllü bir yarışma. Yarışmamızı sitenizden duyurarak çekiliş hakkı kazanabilir ve sitemizin tanıtımına destek olabilirsiniz… Yarışma sayfamızın linki: http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-kitap-odullu-yarisma

    YanıtlaSil
  6. sabrettin bitti :) artık mutluluk zamanı..
    bu arada seni mimledim, dönünce cevaplarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...