cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI İncir Çekirdeği Mutluluklar-! ♥ Fesleğen ♥ !

31 Ağustos 2010 Salı

İncir Çekirdeği Mutluluklar

İncir çekirdeğini doldurmayacak kadar küçük sorunları kendimize problem ederiz, kendi kendimize hayatı zindan ederiz ya hani? Ben de bu aralar incir çekirdeğini doldurmayacak kadar küçük tatlarla mutlu oluyorum. Mutluluk içimden taşıyor, akıyor gidiyor tutamıyorum, kaldı ki tutmak da istemiyorum, aksın gitsin istiyorum. Biliyorum içeride daha çok var, aktıkça bitmeyecek bir mutluluk bu. Huzurla dolu bir mutluluk, dertlerin, sıkıntıların ortasında gülebilmenin; hastane koridoruna vuran güneşi izleyerek enerji depolayabilmenin; bir anda verilen kararların neşesiyle vücuda nüfuz eden bir mutluluk bu mutluluk. O kadar küçükler ki, her an yanımda taşıyabiliyorum, o kadar küçükler ki istediğim gibi onları çoğaltabiliyorum. 

İncir çekirdeğimden taştı mutluluklarım, çoğalıyorlar, tutamıyorum, buyurun siz de ortak olun, birlikte ballandıralım hayatı...

İlk adım olarak bu şarkıyı dinleyin ve rahatlayın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...