cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Sesim Yankılandı Boşluğumda-! ♥ Fesleğen ♥ !

3 Ağustos 2010 Salı

Sesim Yankılandı Boşluğumda

Dedim ki, ben bir zeytinyağ tenekesi gibi doldum. İçimdekileri akıtmam gerek, dökülmem gerek. Tuttular kulbumdan kaldırdılar beni, döküleyim diye müsait bir yere götürdüler. Alaşağı ettiler, kapağımı açtılar ama akıtamadım. İçimden dökülenler yetmedi beni rahatlatmaya, koydular tekrar yere. Aldılar ellerine bir bıçak, endişelendim, canım acıyacak diye korktum. Acıdı da canım. Kapağımın ters köşesine indirdiler bıçağı, bir delik açıverdiler umarsızca. Anlamadım, niye yaktılar ki canımı? Halbuki istediğim sadece içimdekileri dökmekti. Bir daha ters çeviriverdiler beni, başım döndü, kusacağım sandım, gözlerimi kapadım. Bir baktım ki, kusmuyorum sadece akıyorum, dökülüyor içimdekiler. Açtım gözlerimi, minnetle baktım ters köşeden canımı yakana. Anladım ki, sıkışmışım, hava almam gerekiyormuş. Ben tamam diyene kadar döküldüm, akıttım içimdekileri. Rahatladım, "Ohh sonunda!" dedim, sesim yankılandı boşluğumda. Mutlu oldum. Boşluğumu istediklerimle doldurdum, huzur buldum...

Not: Resim kaynak Weheartit

6 yorum:

  1. off bu sabah işyerinde bende öyle bir aktımki içim rahatladı :)

    YanıtlaSil
  2. ohh ne güzel!!! akmalı zaman zaman, tutmamalı içeride :))

    YanıtlaSil
  3. ben her gün yapıyorum o eylemi :)

    YanıtlaSil
  4. Doğukan; senin adına sevindim, her gün akıtmak içindekileri en sağlıklısı :))

    YanıtlaSil
  5. süpermiş işte böyle bir şey ihtiyacım olan

    YanıtlaSil
  6. Wimparella, o zaman seni bir tepetaklak yapıverelim, akıt içindekileri :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...