25 Eylül 2010 Cumartesi

Tüm Çıplaklığımla....


Kendimle yüzleşmekten sıkıldım. Kafa karışıklığım yüzünden cümleleri toparlayamadığımdan bahsetmekten sıkıldım. Hayata pozitif bakarken hissettiğim duygulardan sıkıldım. İşe girememekten ve giremediğimden yakınmaktan sıkıldım. Kilo verememekten dolayı kendimi suçlu hissetmekten sıkıldım. Bir hedefim olmadığını fark etmekten sıkıldım. Tek derdimin ne olduğunu bulamamaktan sıkıldım. Şükretmenin güzelliğinden bahsederken kendimi sürekli şikayet ederken yakalamaktan sıkıldım. Modayı bu kadar takip ederken güzel giyinememekten sıkıldım. Para kazanmazken para harcamaktan sıkıldım. Kendime çok fazla yükleniyor olduğumu düşünmekten sıkıldım. Tembel olduğuma inanmaktan sıkıldım. Bütün bunları neden size neden yazdığımı düşünmekten sıkıldım.  

Sıkılmaktan sıkıldım. 

4 yorum:

  1. hayat hakkaten sıkıcıymış beaa :)

    YanıtlaSil
  2. hayır ya olmamalı bunlar. insanların ortak dertleri kendileri değil insanlık olmalı. ama hepmiz aynı dertten muzdaribiz; kendimizden... desene dinime küfreden müslüman olsa... ben de o derdin büyük ortaklarındanım. uzunca bir süre bu ortaklıktan cayacağa da benzemiyorum. bi zaman aklımda dolanıp da yazamadığım bir konuda yazmışsın. sıkkınlıklarımız da ortak:)
    bir iş bulduğunda; işin ne kadar hayaline yakın olursa o kadar şikayetci oluyo insan. kendimden biliyorum;)

    YanıtlaSil
  3. Melly; :))

    Sihirli Kurdele; Umarım en kısa zamanda bu ortaklığı karşılıklı olarak fesh ederiz :))

    YanıtlaSil
  4. Yazını okuduktan sonra farkettim ki aynı duygular içerisindeyim hala, yıl 2013 'e ramak kala. Her bir duygu durumunu, atlatabileceğini bilerek yaşamak :)) ne de hoş.

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...