6 Ekim 2010 Çarşamba

Açılışımız Vardı!!


Paper Faces blog'nun sahibesi ve aynı isimle bir markaya sahip olan ablam Beril Öke Gülen ilk butiği bu gün açtı. 

Gerek Beril'in tasarımlarını gerekse Bilun Şen, Barış Tatar, Aslı Usta, Evrensel Ürüm, Sejda İnal, Deniz Köreken ve Rana Öztok'un tasarımlarını butikte bulabilirsiniz. 

Kimselerde olmayan, bir eşi benzerini başkasının üzerinde göremeyeceğiniz, bakışları üzerinize çekeceğiniz kıyafetler arıyorsanız butik tam size göre demektir. 


Adresi Beril'in tarifi ile aynen aktarıyorum; 

Süngü Sokak 
Adil Bey Apt.
14 A
Firuzağa / Beyoğlu 

Nasıl geleceksiniz?
Taksim Meydanı'ndan gelecekler için; Sıraselviler Caddesi'nde girip dümdüz ilerleyin, Cihangir Meydanı'nda, Fiuzağa Camii'nin önündeki kahveleri geçince, ikinci sağdaki sokaktan (Tuborg tabelalı marketin olduğu) içeri girin, sokakta düz ilerlerken sağ kolda butiği göreceksiniz.
Sahilden gelecekler için; Karaköy- Tophane'deki, Mimar Sinan Güz. San. Üni.'ye ait Tophane-i Amire binasının yanından, İtalyan Hastanesi'nin olduğu yokuşa dönüp düz ilerleyin, sol kolda, Tuborg yazılı marketin olduğu sokakran girin, Süngü Sokak'ta ilerleyin,sağ kolda butiği göreceksiniz.


Beril hepinizi bekliyor benden söylemesi, gidin, görün, gezin, deneyin, alın, mutlu olun... 

5 yorum:

  1. Pelincim tebrikler size sağ'daki beril sol'daki sensin d'mi:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım :) Aynen dediğin gibiyiz soldaki ben, sağdaki Beril :)

    YanıtlaSil
  3. en kısa zamanda ugrucam hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  4. wooouv, tebriklerr! ayrıc çok şanslısın, benim ablamın böyle bi butiği olsa 1 haftaya kalmaz kendi dolabıma doldururdum tüm ürünleri, satacak birşey kalmazdı ona..! :D

    YanıtlaSil
  5. Simon; en kısa zamanda bekliyoruz :)

    Melly; ben butiği eve taşımamak için aynılarından sipariş veriyorum ;)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...