cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Bir ... Olsa ....-! ♥ Fesleğen ♥ !

26 Ekim 2010 Salı

Bir ... Olsa ....

Bir bisikletim olsa...


 Sepetimde sadece sevgi taşısam;



Bisikletimle sahillerde gezsem;


İşe de bisikletimle gitsem;


Sevdiğimle davetlere giderken de bisikletimiz bize eşlik etse;


Dünyayı gezerken iki tekerlek üzerinde olsam,


Kızlarımla alışverişe çıksak bisikletlerimizle, 


 İlerde bir küçüğüm olduğunda o da bunu kullansa...


Hayat benim pedalları çevirdiğim hızda aksa... 

*Resimlerin kaynağı Wehearit

7 yorum:

  1. Ben de çok çok severim bisikleti... Aah ah keşke avrupadaki gibi bisiklet yollarıyla donatılmış, her yere rahatlıkla bisikletle gidebileceğimiz bir ülkemiz olsa...

    YanıtlaSil
  2. Melly; katılıyorum :) Gerçekten de işe böyle bisikletle gidebiliyor olmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  3. bisiklet ve kulağımda mp3 ooo deymeyin keyfime..bende severim bisikleti:)

    YanıtlaSil
  4. Kendimce; tam da istediğim şey bu işte :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım sepetli bisiklet görsellerine:) Biliyor musun ben de Beg 1 yaşındayken onu bisikletimin sepetine koyup dolaşırdım:) Henüz 20 yaşındaydım annem kızardı hep sen onu oyuncak bebek mi sanıyorsu düşürürsü filan diye:) O günleri hatırlattı bana:) Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Beg'in farklılığı çok uzaklara dayanıyormuş demek buradan onu anlıyoruz :))
    Güzel günleri hatırlatabildiysem ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...