1 Ekim 2010 Cuma

-İ Halim


İdeal = Olmasına inandığım
İhtiyaç = Her zaman karşılamaya çalıştığım
İki = Birden daha çok sevdiğim
İkna = Süreç
İleri = Adımlarımın yönü
İletişim = Anahtar
İlahi = Hayatı anlamlandırmam
 İlgi = Benim ve herkesin hakkı
 İlginç = Çevremde görmek istediğim
 İlham = Bir gelip bir gidiveren
 İlişki = İkinin en güzel hali
 İlk = En heyecanlı hal
 İmkan = Sınırsızlık
 İnce = Kendimi tanımlamak istediğim
İnanç = İçimi dolduran ben
 İnsan = En değerli varlık 
İnternet = Sizlerle buluşma yolum
İrade = Hükmetmeye çalıştığım 
İroni = Kullanmayı en sevdiğim
İş = Bulmayı istediğim
İstanbul = Aşık olduğum
İstek = Gerçekleşmeleri için yaşadığım
İstikrar = Hep benimle olan
 İşaret = Etrafımı yorumlayışım
İştah = Kesilmesini istediğim
İşsiz = Kendime yakıştıramadığım
İyi = Tercihim
 İzleyici = Sayısının artmasını istediğim

Bir baktım ki, "i" beni en güzel anlatanlarla doluymuş. Var mı sizin de sizi anlatan kelimelerle dolu bir harfiniz? 

3 yorum:

  1. hiç düşünmemiştim canım ama senin i halini beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. izleyicinin İ haline bir artı da benden.. :)) oturup düşündün mü bunları? süpermiş vallahi.. insanın kendini bilmesi, tanıması ne kadar güzel..

    YanıtlaSil
  3. Nilay; ben de beğendiğine sevindim :)

    Rukenturgut; Çok sevindim izleyicime artı olduğun için :) Aldığım en güzel yorumlardan biri oldu teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...