cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Kolonya Kokulu Cümleler-! ♥ Fesleğen ♥ !

17 Ekim 2010 Pazar

Kolonya Kokulu Cümleler

Kendinizden bıkar mısınız? 

Ben bu gün bıktım kendimden. Sesimi daha fazla duymak istemedim, nasıl konuştum, nasıl söylendim. Sürekli söyleniyor olduğuma bile söylenecek kadar kendimi kaybettim. Sonra kendime gelmem gerektiği söylendi  sevdiğim tarafından. Hem de öyle bir söylendi ki, sözcükler mıhlandı kaldı dişlerimin arasına. Duyduklarım benim sözlerimdi, ben konuşuyordum ama ses benim değildi. Kolonya gibiydi cümleler. Sanki kolonya'nın kapağı açık kalmıştı da, mis kokusu ruhumu okşarken, alkolü bedenimi canlandırıyordu. Hani limon kolonyası içini ferahlatır canlandırır, lavanta kolonyası ile nostalji dolarsın ya, aynı öyle bir etki. Harflerim çeşit çeşit kolonyalara bürünmüş karşıma çıkmıştı. Hem lavanta gibi eskilerden geliyorlardı, hem de limon gibi çarpıyorlardı. 


İçime çektim kokuları, cümleleri sindirdim, şöyle bir mesaj aldım. Sevdiğim yollamıştı "bak kız ne güzel demiş" diyordu "Unutmayın yeri gelince, mutlu olmak için kafanızı suyun altına sokup tepetaklak durarak nefesinizi tutarken, dik durmaya çalışmanız işe yarayabilir. Önemli olan dik durabilmek değil, başınızı suyun altına sokabilecek cesareti göstermektir. Korkmayın, dalın derinliklere bakalım neler saklı oralarda." Gerçekten ne güzel cümleler derken baktım ki bir lavanta kokusu burnuma çalındı bir canlanma yaşadım anladım ki bu cümleler de benim kolonyalarımdan kokuyor. 

Birileri konuşurken mis bir koku çalınırsa burnunuza dikkat edin sözlerine, belki de siz konuşuyorsunuzdur... 

6 yorum:

  1. Bu Yazının Kokusu Bana Tanıdık Geldi :) Sanki Ben Yazmışım...

    YanıtlaSil
  2. Frkn; sen konuşunca mıhlanıyor cümlelerim dişlerimin arasına...

    YanıtlaSil
  3. İşte bu süperdi, herkes sıkılır kendinden kimi zaman ben öyle durumlarda koca bir paket çikolata yiyip kendime geliyorummmmm! :))

    YanıtlaSil
  4. Modafobik; o çikolatalar beni ne hale getirdi bir bilsen :)))

    YanıtlaSil
  5. "Korkmayın, dalın derinliklere bakalım neler saklı oralarda."
    hah işte bu da benim içimdeki ben olsa gerek :))

    YanıtlaSil
  6. NzN; senin içindeki seni ifade edebilmişsem ne güzel :) bence dinlemelisin onu, onlar her zaman güzel şeyler söylerler ;)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...