25 Ekim 2010 Pazartesi

Örtmenim Derdi Ki...

İlkokuldaydım, öğretmenimiz sürekli olarak derdi ki; "Öğrendiklerinizi hayatınızın içinde kullanmazsanız hiç bir işe yaramazlar." 

O zamanlar anlamsız gelirdi bu söz, kendimce düşünürdüm,  "matematikte çözdüğümüz problemler bana ne katabilir?" diye. Çok şeyler katarmış, problem çözebilmek, huzurla yaşayabilmekmiş.

Yaşım çoğaldı, okullarım ardı sıra değişti. O zaman anladım ne demek istermiş öğretmenim. Bilmek yetmezmiş, bildiğini uygulamak gerekirmiş. Bilgin kullandıkça bitmez, değerlenir, katlanır çoğalırmış. Bildiğini söylemek yetmez, bildiğini göstermek gerekirmiş.


Biliyor olduğunuza güvenmeyin kullanılmayan bilgi bilinmeyen bilgiden farksız değildir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...