cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Süprizim-! ♥ Fesleğen ♥ !

21 Kasım 2010 Pazar

Süprizim

Hayatımın erkeği hayatıma yeni bir erkek daha kattı. 

Kapım çaldı, "Kim o?" dedim, "Biz geldik" dedi. "Biz mi?" diye düşünürken kafamı kapıdan uzatmamla onu gördüm elinde, kafesinin içinde bana doğru geliyordu. 
Onun güzel kanatları gibi benim de içim çırpındı bir anda.
Mutluluktan ne yapacağımı şaşırdım, acemiliğimle heyecanım birbirine karıştı. 
İsmini koyamadık, en uygun ismi seçene kadar beklemeye karar verdik. 
Birlikte yaşayacağımız yeni maceralara yelken açmak üzere evlerimizi  birleştirdik. 


Evime bir nefes geldi, sesiyle, rengiyle, ışığıyla, şansıyla...

8 yorum:

  1. Canım ne güzel yeni misafiriniz hoş geldi:)

    YanıtlaSil
  2. Zeynep; teşekkür ederim. Heyecandan uyuyamıyorum o kadar iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir misafir:) ismi "Şans" olsun o zaman ya da "Bıcırık" :)

    YanıtlaSil
  4. Adaşehir; isim önerilerin için teşekkürler. Bu arada Zıpkın koyduk bile :)

    YanıtlaSil
  5. Zıpkını öp yerimize :)

    YanıtlaSil
  6. Sılacım sen de sizin evin Zıpkınını öp benim için :))))

    YanıtlaSil
  7. Birkaç saattir hiç sesi çıkmıyor nerde bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
  8. Hadi bizim ki minicik girse bir deliğe görmeyiz de, nasıl yok olmuş o öyle koca cüssesiyle :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...