cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Kitaplığını Göster Projesi-! ♥ Fesleğen ♥ !

27 Kasım 2010 Cumartesi

Kitaplığını Göster Projesi

"Ne Öyle Ne Böyle" blogunun sahibi Ceren zamanında güzel bir proje başlatmış, "Kitaplığını Göster Projesi" adını verdiği bu proje kapsamında öncelikle kendi kitaplığını resmini paylaşmış ve herkesden de aynı şekilde kitaplıklarının fotoğraflarını yollamalarını istemiş. Kitabın değerinin tartışılır konuma geldiği günümüzde kitaba gösterilen bir çeşit saygı ifadesi gibi bir hareket olduğu için çok hoşuma gitti. Ben de hemen resimlerimi çekip yollamayı düşünürken bir de ne göreyim fotoğrafları yayınlamayı durdurmuş, ben geç öğrenmiş olmanın verdiği üzüntü ile dudağımı bükmüşken "kendi sayfanda da yayınlayabilirsin." dediğinde sevinçle kaptım makinemi ve evimin farklı noktalarındaki kitaplıkçıklarımı sizlerle paylaşmak için harekete geçtim. 

İlk iki fotoğrafta gördüğünüz kitaplık aynı zamanda salonumun vitrini gibi bir işleve de sahip olduğu için aynı anda hem kitaplarıma hem de her türlü ıvır zıvırıma, çerçevelerime ve tabi ki İneklerime ev sahipliği yapmakta. Buradaki kitaplarım çeşit çeşit; uluslararası ilişkiler de bulabilirsiniz, kişisel gelişim de, roman da, şiir de. 


İkinci fotoğrafta gördüğünüz (ya da görmeye çalıştığınız) ince uzun kitaplıksa, yüksek lisans dolayısıyla hazırladığım çalışma köşemde bulunan tamamen iletişim odaklı kitaplarımın durduğu ikinci kitaplığım.


Son fotoğrafta görülen dekorasyon dergileri yığını ise, tuvaletimin (!) nadide okuma köşesini oluşturmaktadır.


Evimdeki okuma kaynakları şimdilik bu kadar, umarım önümüzdeki yıllarda daha büyük kitaplıklarla ufkumu açmaya devam edebilirim.

Sizler de eğer kitaplıklarınızı göstermek isterseniz durmayın bence katılın "Kitaplığını Göster Projesine". 

7 yorum:

  1. ınstyle home tuvalette mi:)))

    YanıtlaSil
  2. Zeynepcim aynen öyle tuvalette :)) aslını istersen ilk yerleri salondu fakat baktım dergilerimi sürekli oradan topluyorum sonunda kalıcı olarak tuvalete taşındılar :)

    YanıtlaSil
  3. objeler cidden çok şirin, kitaplar zaten şahane. çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, mutlu oldum.)

    YanıtlaSil
  4. Cerencim açıkçası ben teşekkür ederim böyle bir projeye öncülük ettiğin için :)

    YanıtlaSil
  5. Dergilerinin hepsini karıştırasım geldi :) Ama salonda karıştırırım :)Bu arada kitapların da çok güzel,kitap hastasıyım ben de.Pek beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. Selfet; teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Emekleriniz çok güzel.Ellerinize sağlık.
    Mutlu yıllar dilerim...

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...